KOMPANIJA DM: Izvanredan rast i rekordne donacije u poslovnoj 2020/21. godini
Kompanija dm drogerie markt ostvarila je promet od skoro 19 milijardi dinara u poslovnoj 2020/21. godini, uz rast od 21,7 odsto i na taj način uspešno zaokružila 17. godinu poslovanja u Srbiji. Najveći drogerijski lanac u Evropi zabeležio je i rekordne visine donacija, potvrđujući epitet ne samo jedne od najuspešnijih već i društveno najangažovanijih kompanija u zemlji.
U protekloj poslovnoj godini dm je proširio svoju prodajnu mrežu na 113 prodavnica, sa skoro 1.400 zaposlenih. Uspešni rezultati zabeleženi su na nivou celokupnog dm koncerna, budući da je drogerijski lanac u 13 zemalja Evrope ostvario ukupan promet od 12,26 milijardi evra.
„Poslovna godina za nama potvrdila je da je dm uspešna, osvešćena i društveno odgovorna kompanija i jedan od najpoželjnijih poslodavaca u zemlji. Ponosni smo što iz godine u godinu dokazujemo da se najbolji rezultati postižu onda kada činite sve da se vaši kupci osećaju zadovoljno, kada zajednici u kojoj poslujete i živite istinski pomažete, a svojim zaposlenima stvarate harmonično radno okruženje u kom mogu da se lično i profesionalno razvijaju. Nastavićemo da svakog narednog dana nadmašujemo ono što smo bili juče, stvarajući povoljniju društvenu i poslovnu klimu“, izjavila je Alexandra Olivera Korichi, direktorka dm Srbija i Severna Makedonija.
dm drogerije – bogat asortiman na jednom mestu
Lanac dm nudi širok asortiman za negu i ishranu beba, proizvode iz segmenta nege, prirodne kozmetike i šminke, kao i segmenta za održavanje higijene doma. Kompletna ponuda dm-a obuhvata preko 14.000 proizvoda.
Drogerijski lanac dm je jedan od najvećih ponuđača privatne robne marke na tržištu Srbije. Visokokvalitetni, ali i cenovno vrlo povoljni brendovi dm marke garantuju isti kvalitet u svim zemljama u kojima kompanija posluje.
Tradicionalno uz zajednicu: rekordan broj donacija
Drogerijski lanac kontinuirano pruža podršku sredini u kojoj posluje, te je protekle poslovne godine zabeležio rekordni iznos novčanih i robnih donacija. U ovoj fiskalnoj godini dm je donirao čak 33,2 miliona dinara zajednici, od čega je 4,6 miliona dinara realizovano doniranjem robe iz dm asortimana, a preostalih 28,6 miliona dinara kupovinom neophodne opreme i u vidu novčane podrške.
Tako je, između ostalog, dm našoj zemlji obezbedio respiratore u vrednosti od36.000 evra, otvaranjem i renoviranjem drogerija zajednici uputio ukupno 9,9 miliona dinara, podržao sigurne kuće u raznim gradovima Srbije sa ukupno 2,2miliona dinara, a u kampanji „Spasimo hranu, spasimo humanost“ donirao više od dva miliona dinara Banci hrane Beograd.
U novoj poslovnoj godini još „zeleniji“
Kompanija dm slovi za lanac koji promoviše održive standarde, kako kroz različite projekte, tako i ponudom ekoloških alternativa među proizvodima i podrškom dobavljačima u razvoju eko-rešenja. Na tom planu, drogerijski lanac je ove godine otišao i korak dalje lansiranjem klimatski neutralne Pro Climate linije.
U ovoj godini započet je i treći ciklus projekta „Zasadi drvo“, najveće akcije pošumljavanja u Srbiji, koju je dm pokrenuo zajedno s medijskom kućom Adria Media Group i institucionalnim partnerima. Nakon rekordnih rezultata u prethodnim fazama projekta, pokretači ove ekološke inicijative postavili su novi cilj – sađenje čak 200.000 stabala širom Srbije, što je duplo više nego prethodne godine. Zahvaljujući ovom jedinstvenom projektu, dm je dvostruki dobitnik Nacionalne nagrade za društveno odgovorno poslovanje „Đorđe Vajfert“ za 2020. godinu.
Priznanja za najpoželjnijeg poslodavca
U veoma izazovnom periodu za naše društvo, lanac dm izdvojio se kao jedan od najpoželjnijih poslodavaca u Srbiji. Naime, dm se našao na prvom mestu u kategoriji Najpoželjniji poslodavac u oblasti ritejla, prema istraživanju preferencija mladih, koje je sproveo Belgrade Youth Fair u saradnji sa The Employer Branding Agency. Pored toga, kompanija je od početka 2021. godine dobila još nekoliko prestižnih nagrada na polju ljudskih resursa.
Uvek je „čovek u centru poslovanja“
Ova poslovna vodilja datira iz prošlog veka kada je drogerijski lanac osnovan i, kako poručuju iz dm-a, podstrek je da svaki naredni korak i novi poduhvat budu usmereni na stvaranje kvalitetnog okruženja za sve nas i generacije koje dolaze. Zbog toga će svaki budući uspeh uvek biti okrenut ljudima, jer su oni osnova i suština postojanja kompanije dm drogerie markt.
Promo tekst
"INTERES ZA VRAĆANJE U SRBIJU SVE VEĆI" Predsednik Vučić: Oko Božića plan za povratak ljudi iz dijaspore