BEOGRAĐANKA PORUČILA DŽEMPER ONLAJN, A DOBILA OVO! Šokirala se kad je otvorila paket, a trgovac joj rekao da mora i da DOPLATI!
Svedoci smo toga da je sa pojavom pandemije korona virusa onlajn trgovina u ekspanziji, a samim tim je i povećan broj trgovaca koji prodaju preko raznih stranica i profila na društvenim mrežama. Često se dešava da kupac poruči jednu stvar preko takvih profila, a da u paketu dobije nešto deseto pa bude i prevaren. Zbog toga je crna lista onlajn trgovaca sve veća.
Jedna Beograđanka, koja je želela da ostane anonimna, podelila je svoje neprijatno iskustvo sa jednim onlajn trgovcem i rekla za Kurir da je prošle nedelje na Fejbuku proručila džemper koji košta 1.300 dinara.
- Rečeno mi je da paket očekujem u roku od dva do tri dana. Juče je stigao paket. Kurirskoj službi sam uredno platila 1.700 dinara, jer je poštarina bila 400. Kada sam otvorila paket usledilo je neprijatno iznenađenje - priča ona dodajući da do sada nije imala problema kada je garderobu poručivala onlajn.
- Otvaram paket i vidim neku stvar koju uopšte nisam poručila. U pitanju je neki komplet koji po veličini deluje da je za starije i punije osobe. Sve samo ne ono što sam ja poručila. Na paketu pored mog imena, adrese i broja telefona stoji i ime pošaljioca sa adresom i brojem. Zovem taj broj telefona, ali ispostavlja se da broj nije u funkciji.Tada shvatam da sam na neki način prevarena.
Ona navodi i da je tad odlučila i da pošalje poruku i na profil na Fejsbuku. - Stigla mi je poruka da trenutno nisu tu. Bez obzira na to ja nastavljam da pišem i opet pošaljem fotografiju onoga što sam poručila i ono što sam dobila. Još veći šok je bio kada je stigao prvi odgovor, a to je da taj komplet koji sam dobila košta mnogo više od džempera koji sam poručila, da su oni sada u minusu da treba da doplatim i da vratim komplet - kaže ona.
- Izrevoltirana tom porukom napisala sam da nije u redu da ja zbog njihove greške moram tri puta da platim poštarinu i plus da dodam novac za nešto što uopšte nisam poručila. Rekla sam i da ću se obratiti i udruženjima za zaštitu potrošača jer ovakva stranica zaslužuje da bude na crnoj listi onlajn trgovaca. Kada su pročitali tu poruku napisali su da vratim paket i da će oni platiti poštarinu. Nažalost na takve stvari reaguju samo kada im neko pripreti - kazala je ona dodajući da ne zna da li će dobiti drugi paket sa garderobom koju je poručila jer je već platila.
Kurir.rs/ A. K.
"INTERES ZA VRAĆANJE U SRBIJU SVE VEĆI" Predsednik Vučić: Oko Božića plan za povratak ljudi iz dijaspore