Rajfajzen banka upozorila je svoje klijente na prevarante koji vrebaju ljude na internetu pozivajući ih da ponovo aktiviraju Moja mBanka aplikaciju.

"U toku je zlonamerna aktivnost slanja i-mejl poruka, kojima se od korisnika traži "potvrda broja mobilnog telefona" - navodi se na početku mejla upozorenja i dodaje:

Takođe, prevarna poruka sadrži link na kojem je navodno potrebno uneti svoje podatke za pristup aplikaciji.

Prevarne poruke možete prepoznati po sledećim elementima:

• naslov poruke je “Morate ponovo aktivirati svoju “Moja mBanka” ili sličan

• pošiljalac je naveden kao “Raiffeisen Online”, dok se kao njegova i-mejl adresa pojavljuje adresa “rbbservice” sa domena .wf, ili drugih domena van domena raiffeisenbank.rs

• od primaoca se traži da klikne na link naslovljen sa “Potvrdite svoj nalog” ili slično

• link vodi na stranicu koja nije na domenu raiffeisenbank.rs

U pitanju je pokušaj prevare i zloupotrebe podataka koje klijent dostavi, te Vas stoga molimo da ne postupate na način koji Vam se sugeriše u prevarnoj poruci. Banka je preduzela sve raspoložive mere u cilju rešavanja ovog problema.

Naglašavamo da je poruka poslata nasumično, dakle i na primaoce koji nisu klijenti Raiffeisen banke.

Takođe koristimo priliku da Vas podsetimo da Raiffeisen banka nikad neće zahtevati Vaše podatke niti njihovo ažuriranje putem i-mejl poruka sa nepoznatim linkovima. Svi linkovi u porukama koje dobijate od banke vode na domen raiffeisenbank.rs ili Vam sugerišu komunikaciju preko nekog od zvaničnih kanala banke! navodi se u saopštenju Rajfajzen banke.

Kurir.rs/Novosti