Pošta Srbije detektovala je novi pokušaj zloupotrebe logotipa i imena Pošte kojim se građanima putem lažnih i prevarnih SMS i "whats app" poruka sugeriše da treba da izvrše određenu uplatu u cilju podizanja izvesne pošiljke.

primer-3.jpg
Posta Srbije 

Poruke sadrže link ka stranici koja nije u vlasništvu JP "Pošta Srbije", a na kom se traži uplata novca putem platnih kartica.

primer-4.jpg
Posta Srbije 

"Ovim putem želimo da skrenemo pažnju građanima Srbije da JP "Pošta Srbije" nikada na ovaj način nije komunicirala sa svojim korisnicima i da ukoliko dobiju poruke slične sadržine ne postupaju na način kako se traži od njih", navodi se u saopštenje Pošta Srbije.

U cilju edukacije i pomoći građanima Srbije otvorena je i stranica na korporativnom sajtu JP Pošta Srbije, a ukoliko postoje bilo kakve nedoumice kontakt centar je na brojevima telefona 0700 100 300 i 011 3607 788 i na raspolaganju je radnim danima od 8 do 20 časova i subotom i nedeljom od 8 do 15.

primer-2.jpg
Posta Srbije 

Građanima se savetuje da budu dodatno oprezni, da ne otvaraju linkove u primljenim porukama i da ne unose svoje podatke.

primer.jpg
Posta Srbije 

Ceo slučaj je odmah prijavljen Nacionalnom CERT-u Republike Srbije.

(Kurir.rs)