Zvanično sopštenje Triglav osiguranja povodom nedavnih natpisa o incidentu na letovanju u Turskoj
Osiguranica, korisnica polise putno-zdravstvenog osiguranja je nezgodu dozivela tokom boravka u Turskoj u nedelju, 10.7. i prema sugestiji zaposlenih iz turističke agencije upućena je u bolnicu na medicinski tretman. Uvidom u komunikaciju sa našom asistentskom kućom ustanovljeno je da je nezgoda prijavljena mail-om sutradan, 11. 07. u 11 časova.
Potvrda o plaćanju nastalih troškova medicinskog tretmana izdata je istog dana u 19 časova, budući da je osigurani slučaj nastao u inostranstvu te da je potrebno ispoštovati dostavljanje neophodne dokumentacije kako bi se izvršila garancija pokrića troškova a to su, identifikacioni podaci osiguranika (pasoš), polisa osiguranja, medicinska dokumentacija koja opisuje vrstu i nastanak osiguranog slučaja i račun za izvršene medicinske usluge. Odmah po prijemu kompletne dokumentacije od strane osiguranika i medicinske ustanove izdata je garancija plaćanja medicinskog troška u visini od 2.032,81 EUR. Osiguranica je istog dana, nakon poslate potvrde otpuštena iz bolnice.
Napominjemo da je u pitanju standardna procedura u ovim slučajevima koja zahteva kompletiranje neophodne dokumentacije za rešavanje štetnog dogadjaja, a ne činjenica da je na osiguravajuću kuću izvršen pritisak, kako je u clanku eksplicitno navedeno.
Takodje, napominjemo da korisnicima polisa putno-zdravstvenog osiguranja redovno skrecemo paznju na neodložno i blagovremeno prijavljivanje štetnog dogadjaja odmah po dešavanju, bilo od strane osiguranika ili, ukoliko to nije moguće, od strane osoba iz okruženja na telefon 011 41 44 105 koji je jasno istaknut na polisi, predugovornom obaveštenju ali i sajtu Triglav osiguranja i na koji se javljaju operateri asistentske kuće u svako doba dana 24/7.
OVO SU USLOVI ZA MLADE ZA KREDIT ZA STAN: I studenti i nezaposleni mogu do nekretnine, evo kada sve počinje (foto)