Putnici sedam sati bez vode zbog kvara Jatovog aviona
TIVAT - Bezobrazluk!
Oko 40 putnika „Jat ervejza“, među kojima je bilo dece, starijih i bolesnih, juče je više sati na tivatskom aerodromu čekalo let za Beograd. Trebalo je da polete u 12.50, ali svi su prebačeni na let u 20.20.
Putnici su se žalili Kuriru da su nekoliko sati bez ikakvog objašnjenja sedeli na tivatskom aerodromu, kao i da im se niko iz „Jata“ nije obratio.
- Sramota! Sedimo satima na aerodromu, a niko nam reč nije rekao. Ne znam da li da produžim boravak u apartmanu za još jedan dan. Ovde je mnogo male dece koja ne prestaju da plaču, a mnogi nemaju ni vodu kod sebe, i svi s nestrpljenjem iščekujemo da se neko smiluje i kaže nam šta se dešava - kaže jedan od putnika koji se javio Kuriru.
Međutim, u „Jatu“ ističu da su putnici dobili sendviče i da je ispoštovana procedura za ovakve situacije. Na pitanje šta je razlog odlaganja leta, u ovoj kompaniji navode da je bilo tehničkih problema na letelici, a za detalje su nas uputili na „Jat tehniku“.
U „Jat tehnici“ Kuriru je rečeno da su mehaničari pronašli kvar na limariji „Jatovog“ ATR u Beogradu, pa je otkazan let koji je trebalo da odveze putnike do Tivta. Zbog toga nije bilo aviona da vrati putnike iz ovog mesta u 12.50.
- Morali smo da povučemo avion u hangar. Istina, to se ne dešava se često, ali dešava se - navode u „Jat tehnici“.
(E. K.)
Odšteta 250 evra
Zakon o obligacionim i osnovama svojinsko-pravnih odnosa u vazdušnom saobraćaju predviđa odštetu putnika u slučaju otkazivanja leta. Putnici imaju pravo na nadoknadu od 250 evra za letove do 1.500 kilometara, odnosno 400 evra za letove duže od 1.500 kilometara.
PREDSEDNIK VUČIĆ SA PREDSEDNICOM SAVETA ZA DUALNO OBRAZOVANJA ŠVAJCARSKE: Ključna uloga u smanjenju stope nezaposlenosti