Ovih vrelih avgustovskih dana na većini TV-stanica i internet platformi naići ćete na spot kompanije dm koji se bavi najvažnijom temom: ekologijom i održivim razvojem (link do spota). Uz odličnu produkciju koja prikazuje divne životne situacije i predele, poslata je izuzetno važna poruka o našoj odgovornosti prema prirodi, planeti i svemu što nas okružuje.

Dugo su ove teme ostajale u domenu slobodnih odluka različitih društvenih aktera, no danas smo i te kako svesni da je ovde reč o doprinosu svakog pojedinca u društvu.

Na putu okretanja ekološki održivijim navikama, izuzetno je važna podrška društveno odgovornih kompanija. dm drogerije su, kao i mnogo puta do sada, pokazale da su kompanija koja se važnim temama, kako globalno tako i lokalno, bavi temeljno i odgovorno. Zato ne iznenađuje kampanja dm o održivom razvoju, kojom najpoznatiji lanac drogerija u Srbiji nastoji da inspiriše svoje potrošače i širu zajednicu na „zelenije“ svakodnevne odluke.

odrzivirazvojvizualizaportalelogo2000x1414px.jpg
Foto: Promo

Iz kompanije nam poručuju kako su uvereni da je privreda u službi čoveka, a ne obrnuto, i da svi mi imamo posebnu odgovornost prema budućim generacijama i životnoj sredini. Sve ovo podrazumeva i društveni angažman, uzorno postupanje sa životnom sredinom i resursima i bogatu ponudu održivih proizvoda.

Konkretan doprinos kompanije dm održivom razvoju jesu i njeni proizvodi. Sigurno ste čuli za sertifikovane marke proizvoda organske hrane i prirodne kozmetike dmBio i alverde, kao i nature linije dm marke Denkmit i Pro Climate – ovi proizvodi neutralni su po životnu sredinu. Da bi svojim kupcima olakšala pronalaženje proizvoda iz održivog razvoja, kompanija dm ih je obeležila zelenim etiketama.

dm drogerije s pravom nose epitet jedne od ekološki najosvešćenijih kompanija u zemlji, pre svega zahvaljujući sve većem broju zelenih projekata. Ujedno, kompanija u svoje svakodnevno poslovanje uvodi nove održive brendove, trajne torbe, zelene etikete, ali i postavlja mini-kontejnere za recikliranje baterija. Koliko je briga o prirodi važna, govori i projekat „Zasadi drvo“, koji ostaje podsetnik na najveći poduhvat pošumljavanja kod nas, a koji je do sada realizovan u tri ciklusa.

Promo tekst