Čišćenjem Zavojskog jezera počela treća sezona Henkelovog projekta „Volim reku, a ti?“
U skladu sa svojom Strategijom održivosti kompanija Henkel Srbija je u saradnji sa Savezom organizacija podvodnih aktivnosti Republike Srbije (SOPAS) započela treću sezonu dugoročnog ekološkog projekta pod nazivom „Volim reku, a ti?“. Prva od sedam planiranih lokacija - Zavojsko jezero kod Pirota, očišćeno je proteklog vikenda, kada je izvučeno oko 500 kg otpada.
Tim povodom, Menadžerka za razvoj kategorija i marketing u prodaji u Henkelu Milica Šljivančanin, istakla je: „Izuzetno smo ponosni što smo u saradnji sa našim dugogodišnjim partnerom Savezom organizacija podvodnih aktivnosti Republike Srbije (SOPAS), nastavili sa ekološkim projektom u okviru kojeg čuvamo vodena bogatsva naše zemlje. Kroz našu Strategiju održivosti posvećeni smo zaštiti i obnavljanju biodiverziteta, sa posebnim fokusom na šume, zemljište i vodu. Veoma nam je važno da čuvamo planetu za buduće generacije i da dosledno sprovodimo našu strategiju kako bismo još hrabrije i ambicioznije pristupili ciljevima održivog razvoja“.
„Sa našim dragim partnerom, kompanijom Henkel Srbija vodimo računa o rekama i jezerima širom Srbije. Na ovaj način podižemo svest kod ljudi o značaju naše životne sredine i njene ugroženosti, čineći važan posao, a to je edukacija i konstantno širenje broja zainteresovanih aktivnih članova naše zajednice. Sa kompanijom Henkel delimo iste vrednosti, brinemo o našoj prirodi i realizujemo ovaj uspešan projekat već treću godinu zaredom”, izjavila je Božana Ostojić, predsednica Saveza organizacija podvodnih aktivnosti Republike Srbije.
Projekat „Volim reku, a ti?” sprovodi Henkelov poslovni sektor Deterdženti i kućna hemija u sklopu kampanje „Mi i vi zajedno za čistiji svet“ u kojoj učestvuju proizvodi koji omogućavaju pranje na niskim temepraturama i efikasno korišćenje eko programa na mašinama. Pakovanja su reciklabilna, a u asortimanu se nalaze proizvodi sa najmanje 90% biorazgradivih sastojaka.
O Henkelu
Henkel posluje širom sveta sa uravnoteženim i raznovrsnim portfoliom. Kompanija zauzima vodeće pozicije sa svoja tri poslovna sektora u oblastima industrijskog tržišta, kao i proizvoda široke potrošnje, zahvaljujući jakim brendovima, inovacijama i tehnologijama. Henkelov sektor Adhezivi Tehnologije je svetski lider na tržištu lepkova – u svim industrijskim segmentima u svetu. Sa sektorima Deterdženti i kućna hemija i Beauty Care, Henkel zauzima vodeće pozicije na mnogim tržištima i kategorijama širom sveta. Osnovan 1876. godine, Henkel iza sebe ima više od 140 godina uspešnog poslovanja. U 2021. godini, kompanija Henkel ostvarila je prodaju veću od 20 milijardi evra i korigovani operativni profit od oko 2,7 milijardi evra. Henkel zapošljava više od 52.000 ljudi širom sveta – predan i veoma raznovrstan tim, ujedinjen snažnom korporativnom kulturom, zajedničkom svrhom, kao i zajedničkim vrednostima. Kao priznati lider u održivosti, Henkel se nalazi na najvišim pozicijama mnogih međunarodnih indeksa i lista. Henkelove prioritetne akcije izlistane su u nemačkom indeksu DAX. Za više informacija, molimo vas posetite www.henkel.com.
Promo tekst
"DO 31. MARTA GRAĐANI ĆE VIDETI NAJŽEŠĆU BORBU PROTIV KORUPCIJE U POSLEDNJIH 24 GODINE" Vučić: Biće posebni mehanizmi, velike promene u narednih 100 dana