ZA SHOPPSTER NEMA STAJANJA! IZNENAĐENJA TEK SLEDE
Shoppster otkriva jednu od najpopularnijih kategorija: “Nezapamćeno interesovanje kupaca je znak poverenja”
Prva i najveća online i TV prodavnica Shoppsterposle dve godine poslovanja uspešno nastavlja sa širenjem ponude. Sa preko 180.000 proizvoda i 3.500 brendova, Shoppster je gradio poverenje kupaca i prodavaca, obezbedivši praktično sve što nam može zatrebati na jedan klik.
Takozvani “one-stop shop” oduvek je bila strategija za Shoppster. U ponudi od 25 kategorija popularnost osvajaju, između ostalih, proizvodi za baštu, dečija garderoba ili garderoba domaćih mladih dizajnera, pakovana hrana i drugi proizvodi malih preduzetnika. Međutim, kako je Shoppster rastao, rastao je i broj zadovoljnih kupaca, a među njima naročito se izdvaja ogromna zainteresovanost za belu tehniku.
“Shoppster je, kao predvodnik promena u eCommerce industriji, imao veliku odgovornost u podjednakoj edukaciji kupaca i dobavljača na još uvek nerazvijenom tržištu. Prosečan kupac u Srbiji bio je nepoverljiv prema online trgovini, a čak i kada bi se odvažio da naruči neki proizvod online, to bi obično bilo nešto fizički sitnije. Mi smo od početka bili svesni toga, zbog čega je za sve nas veliki uspeh činjenica da je jedna od najaktivnijih kategorija postala Bela tehnika. Možda deluje simbolično, ali kada imate toliko ljudi spremnih da potpuno rasterećeno naruče frižider preko interneta, to govori ne samo o poverenju koje naši kupci imaju u Shoppster, već o ozbiljnom napretku u svesti čitavog tržišta o mogućnostima koje pruža moderna online trgovina,” objašnjava Ivana Lazović, direktorka prodaje u Shoppsteru.
Bela tehnika tako je ujedno postala i jedna od najbrže rastućih kategorija, čija ponuda trenutno obuhvata gotovo 95 brendova, podrazumevajući neke od najpopularnijih svetskih imena kao što su Bosch, Beko, Philips, Electrolux, Candy ili Samsung.
Takođe bitan faktor u popularizaciji ove kategorije bila je njena prezentacija na prodajnom Shoppster TV kanalu:
“Za kupce koji ne mogu da se odluče za neki od proizvoda ovog tipa pre nego što ih svojim očima vide “na delu”, Shoppster TV se pokazao kao idealno rešenje, naročito u periodu pandemije kada je za ritejl prodaju vreme praktično stalo. U našim emisijama možete videti da ta veš mašina zaista ne plavi kupatilo ako se otvori usred pranja, ili da taj kombinovani frižider zaista izbacuje kockice leda iz sopstvenog mehanizma. Formati su zabavni, korisni i osmišljeni tako da kupcima uštede najvredniji resurs – vreme, a dobro znamo koliko vremena može da oduzme useljavanje novog frižidera u dom,” dodaje Lazović.
Shoppster najavljuje brojna iznenađenja za ostatak godine, ne samo u kategoriji Bele tehnike, već širom cele online prodavnice – nove akcije, pogodnosti za kupce i članove kluba lojalnosti, ali i lansiranje novih, sopstvenih brendova.
"S PREDSTAVNICIMA KOMPANIJE ZIĐIN O DALJOJ SARADNJI" Vučić posle sastanka: Posebno smo se osvrnuli na ekonomski značaj projekata i otvaranje novih radnih mesta