Adrija medija grupa nastavlja apsolutnu dominaciju na srpskom tržištu, dok je Kurir najposećeniji srpski sajt sa više od 62 miliona poseta u septembru, pokazuju podaci Gemiusa*, koji predstavlja zvanično merenje čitanosti portala u Srbiji.

1.jpg
Foto: AdriaMedia

Lider u digitalnom izdavaštvu u svim segmentima

Podaci iz septembra pokazuju da je Adrija medija grupa po svim parametrima i dalje daleko ispred konkurencije: prvi smo po broju jedinstvenih korisnika, broju otvorenih stranica, broju poseta, vremenu koje su korisnici proveli na našim sajtovima. Takođe, na grupnom nivou, ostvarujemo najbolje rezultate u svim kategorijama, bilo da su u pitanju vesti, sport, životni stil ili žena.

Zahvaljujući prvenstveno portalima Kurir, Mondo i Espreso, koji se nalaze među top 10 sajtova u Srbiji, Adrija medija grupa godinama uživa najveće poverenje građana Srbije, a podaci pokazuju da imamo i veliki broj poseta iz inostranstva.

Kada se sabere vreme koje su građani Srbije proveli na sajtovima AMG u septembru, dobije se neverovatan broj – 633 godine i 105 dana, što je čak 5,5 miliona sati. To znači da smo za 89% ispred drugoplasiranog izdavača, a 128% u odnosu na trećeplasiranog izdavača. U ovom parametru naša grupacija je i u septembru bila jača od oba pomenuta konkurenta u zbiru.

2.jpg
Foto: AdriaMedia

AMG je na ubedljivo prvom mestu i po broju otvorenih stranica, i to sada već četvrtu godinu zaredom. U septembru su posetioci naših internet izdanja otvorili preko 339 miliona stranica, što je za 104% više u odnosu na drugoplasiranog konkurenta, a čak 207% više u odnosu na trećeplasiranog.

3.jpg
Foto: AdriaMedia

AMG dominira i u broju poseta: samo u septembru građani Srbije su preko 108 miliona puta posetili naše sajtove, što je 57% više od drugoplasiranog i 99% više od trećeplasiranog na Gemius listi.

4.jpg
Foto: AdriaMedia

Dominacija u svim kategorijama i tržišnim segmentima, osim u zabavi/estradi

Ako se posmatraju pojedinačno kategorije vesti, sport, životni stil ili žena, AMG je apsolutni lider u svakoj od njih zahvaljujući velikom broju specijalizovanih izdanja u svom portfoliju. Izuzetak je kategorija zabave koju većinski sačinjavaju estrada i rijaliti.

5.jpg
Foto: AdriaMedia

Kurir najposećeniji i najčitaniji srpski sajt

Prema podacima zvaničnog merenja čitanosti portala u Srbiji, Kurir.rs je i u mesecu za nama potvrdio lidersku poziciju među domaćim sajtovima. Na Gemius listi Kurir se našao na prvom mestu po broju poseta, broju otvorenih stranica i ukupnom vremenu koje su čitaoci proveli na sajtu, dok Blic doseže nešto veći procenat jedinstvenih korisnika (5%).

6.jpg
Foto: AdriaMedia

Tokom septembra Kurir.rs zabeležio je više od 62 miliona poseta, što ga čini najposećenijim sajtom u Srbiji.

Neverovatnih 47 meseci u nizu najčitaniji je srpski portal sa ubedljivo najvećim brojem otvorenih stranica i najdužim vremenom zadržavanja korisnika na sajtu. Stranice Kurira su tokom septembra otvorene više od 217 miliona puta, što je za 54% više od prvog sledećeg konkurenta, a građani Srbije su na njemu proveli čak 51% više vremena nego na sajtu prvog sledećeg konkurenta, što govori da Kurir ima najlojalniju publiku.

Srbija se najviše informiše na Kuriru, a na Blicu više prati estradu

Najnoviji podaci pokazuju i da se građani Srbije o ozbiljnim temama radije informišu na našem sajtu nego na sajtovima konkurenata.

Naime, u septembru je Kurir.rs na informativnim kategorijama bio bolji u sve četiri Gemius metrike od drugoplasiranog sajta Blic.rs.

Sa 26 miliona otvorenih strana i 37.000 jedinstvenih korisnika više, kao i sa duplo većim zadržavanjem na rubrikama (1.377.729 sati naspram 628.969 sati), Kurir je pokazao da je apsolutni lider u informativi.

Estradna dešavanja se, kako merenja pokazuju, nešto više prate na Blicu.

7.jpg
Foto: AdriaMedia

Kurir Stil je prvi izbor žena u Srbiji

Kada je reč o ženskim portalima, Gemiusovi podaci pokazuju da se Kurir Stil pozicionirao kao vodeći sajt u Srbiji.

8.jpg
Foto: AdriaMedia

Hvala na poverenju

AMG nastavlja da niže uspehe zahvaljujući profesionalnom radu i posvećenosti našeg tima i velikom poverenju naših čitalaca.

Pored Kurira, Monda i Espresa, u rezultatima grupe učestvuju i naši specijalizovani brendovi: smartlife.rs, lepaisrećna.rs, stvarukusa.rs, sensa.rs, wanted.rs, yumama.rs, glossy.rs, stil.rs, nationalgeographic.rs, elle.rs i drugi. Deo AMG porodice je i oglasnik sasomange.rs, koji beleži konstantan rast u broju oglasa i registrovanih korisnika. Zahvalni smo svima koji doprinose uspesima Adrija medija grupe: našim čitaocima, svim našim zaposlenima, klijentima i partnerima.

Hvala na poverenju!

* Istraživanje gemiusAudience prati posećenost srpskih veb-stranica. U istraživanju učestvuje preko 100 srpskih internet sajtova, zbog čega je gemiusAudience postao standard u internet istraživanju i merenju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internet mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Evrope. Podaci ovog, za sada jedinog zvaničnog istraživanja posećenosti srpskih veb-stranica su uporedivi i javno dostupni na adresi: https://rating.gemius.com/rs.

(Kurir.rs)