Dok u jeku poskupljenja namirnica svi pričaju o cenama istih, komercijalisti svih firmi dovijaju se da u fabrička postrojenja imaju što manji povrat proizvoda koji nisu prodati!

U jednoj prehrambenoj prodavnici čuli smo tako razgovor komercijaliste i prodavca koji tamo radi.

"Povuci te sireve kojima ističe rok za vikend napred da se brže prodaju. Ove sveže gurni pozadi" - objašnjava komercijalista te poznate prodavnice verovatno novom kolegi prodavcu objašnjavajući dalje zašto to tako treba:

- Ne mogu više da se bakćem sa fakturama. Ko šta radi, pišem povrat. I to ne kutija - dve, nego veće količine. Lepo povučem ove što im ističe rok napred, pa ću manje morati da vraćam. A ove sveže pozadi... - priča.

sir-pijaca-prodaja-foto-filip-plavcic-ilustracija.jpg
Filip Plavčić/Ilustracija 

A u tom trenutku jedna baka dolazi na odeljenje. Prevrće po jogurtima, na poklopcima gleda datume. "Rovari" pozadi po rafu. Nađe nešto što je očigledno prihvatljivo (duži rok), uzima proizvod i odlazi.

Komercijalista i prodavac se gledaju, jer je očigledno neko provalio šta se po prodavnicama radi. A oni koji imaju vremena, takve stvari i primećuju.

Provalili su caku, da kupuju koliko-toliko sveže proizvode, i tako malo kvare koncept ovima koji bi da nam uvaljuju bajate mlečne proizvode.

Kurir.rs / S.T.

Bonus video

01:45
UREDNO NAM NAPLAĆUJU KESE KOJE NE ZADOVOLJAVAJU PROPISE! Zaštitnik potrošača objasnio u čemu je problem (KURIR TELEVIZIJA) Izvor: Kurir televizija