Edukativni program u organizaciji Međunarodnog udruženja za marketinške komunikacije (IAA Srbija), završen je 15. decembra svečanom dodelom sertifikata. Sedma generacija AcademIAA diplomaca predstavljena je javnosti, a kao i svake godine, na svečanosti su proglašeni najuspešniji učesnici programa – NAJkoordinator, NAJpredavač, NAJtim i NAJpolaznik.

Tokom prethodna 3 meseca intenzivnog učenja i druženja, 39 polaznika imalo je priliku da čuje preko 50 predavača i panelista, koji su sa njima delili svoja znanja, iskustva i stavove o industriji marketinških komunikacija.

najkoordinator.jpg
Foto: Promo

Prema ocenama polaznika, specijalno priznanje NAJkoordinator pripalo je Olji Nestov (Senior Digital Specialist, Atlantic Grand), a titulu NAJpredavač prvi put deli troje profesionalaca iz Direct Media: Tanja Zloporubović (Senior Account Executive), Ksenija Gačić (Account Planner) i Vanja Dimitrijević (Senior Account Executive).

publika-2.jpg
Foto: Promo

Komisija (koju su činili koordinatori, članovi AcademIAA organizacionog odbora, predstavnici partnera programa, ali i članovi organizacionog tima), procenila je da je tim pod brojem 6 bio najbolji u rešavanju poslovnog slučaja. Pobednički tim broji 5 članova: Aleksandra Vladimirović (Marketing Communication Expert, A1 Serbia), Olivera Mandić (PC Brand Manager Jr, PepsiCo), Mina Radosavljević (Media Planner, OMD), Miloš Dimitrijević (Account Executive, Olaf&McAteer), Uroš Ćirković (student, Biološki fakutlet). Za NAJpolaznika, uzimajući u obzir više kriterijuma, kao što su prisustvo na predavanjima, kvalitet rešenja poslovnog slučaja, ocene kolega-članova tima, proglašena je Aleksandra Vladimirović (Marketing Communication Expert, A1 Serbia).

najpredavaci.jpg
Foto: Promo

AcademIAA je ove godine okupila rekordan broj polaznika, što je jedan od pokazatelja da program uživa podršku struke, odnosno da se razvija i raste. Zbog toga smo odlučili da ideju o kreiranju Alumni AcademIAA sprovedemo u delo. Blizu 200 polaznika je dosad bilo u prilici da pohađa program i uspešno ga završi. Na ovaj način IAA pokazuje svoju brigu o budućnosti struke, kao i nastojanje da mlade profesionalce uključi u svoje aktivnosti. Posebno mi je drago da se među tri NAJpredavača nalaze dvoje naših bivših polaznika – Tanja Zloporubović i Ksenija Gačić. Čestitam svim polaznicima, ali i koordinatorima, predavačima i partnerima programa, koji su nam pomogli da AcademIAA-u uspešno sprovedemo do kraja, izjavila je Jelena Ivanović, izvršna direktorka IAA Serbia.

publika.jpg
Foto: Promo

Kao i do sada, program je podržao veliki broj partnera: Mastercard, Carlsberg Srbija, Atlantic Grand, SBB, Erste Bank, Coca Cola, Rosa, Mc Donald’s, Imlek, Neoplanta, Jaffa Crvenka, vinarija „DEURIĆ“, Alma Quattro, Nova Iskra, Žiška, Honor, Advertiser Srbija i InStore.

najpolaznik.jpg
Foto: Promo