GODINA DOMINACIJE: Adria Media Group apsolutni lider u digitalnom izdavaštvu, a Kurir najčitaniji već 50 meseci zaredom!
Adrija medija grupa nastavlja apsolutnu dominaciju na srpskom tržištu i završava još jednu godinu na liderskoj poziciji, dok je Kurir najčitaniji srpski sajt već 50 meseci u nizu, pokazuju podaci Gemiusa*, koji predstavlja zvanično merenje čitanosti portala u Srbiji.
AMG lider u digitalnom izdavaštvu u svim segmentima
Podaci iz decembra pokazuju da je Adrija medija grupa po svim parametrima i dalje daleko ispred konkurencije: prvi smo po broju jedinstvenih korisnika, broju otvorenih stranica, broju poseta i vremenu koje su korisnici proveli na našim sajtovima.
Kada je reč o broju jedinstvenih korisnika, Adrija medija grupa je u decembru na prvom mestu sa 3.871.170 korisnika.
Kada se sabere vreme koje su građani Srbije proveli na sajtovima AMG u decembru, dobije se neverovatan broj – 628 godina i 75 dana, što je čak 5,5 miliona sati. To znači da smo za 70% ispred drugoplasiranog izdavača, a 133% u odnosu na trećeplasiranog izdavača.
AMG je na ubedljivo prvom mestu i po broju otvorenih stranica, i to sada već četvrtu godinu zaredom. U decembru su posetioci naših internet izdanja otvorili preko 322 miliona stranica, što je za 86% više u odnosu na drugoplasiranog konkurenta, a čak 191% više u odnosu na trećeplasiranog.
AMG dominira i u broju poseta: samo u decembru građani Srbije su preko 107 miliona puta posetili naše sajtove, što je 41% više od drugoplasiranog i 100% više od trećeplasiranog na Gemius listi.
Dominacija u kategorijama vesti, žena/lifestyle i sport
Ako se posmatraju pojedinačno kategorije, AMG je lider u segmentima vesti, žena/lifestyle i sport.
Na Kuriru najduže zadržavanje i najveći broj otvorenih strana
Prema podacima zvaničnog merenja čitanosti portala u Srbiji, Kurir.rs je i u mesecu za nama potvrdio lidersku poziciju među domaćim sajtovima. Na Gemius listi Kurir se našao na prvom mestu po broju otvorenih stranica i ukupnom vremenu koje su čitaoci proveli na sajtu, dok Blic doseže nešto veći procenat u broju poseta i jedinstvenih korisnika.
Neverovatnih 50 meseci u nizu Kurir je najčitaniji srpski portal sa ubedljivo najvećim brojem otvorenih stranica i najdužim vremenom zadržavanja korisnika na sajtu. Stranice Kurira su tokom decembra otvorene više od 216 miliona puta, što je za 47% više od prvog sledećeg konkurenta, a građani Srbije su na njemu proveli čak 41% više vremena nego na sajtu prvog sledećeg konkurenta, što govori da Kurir ima najlojalniju publiku.
Kurir Stil je prvi izbor žena u Srbiji
Kada je reč o ženskim portalima, Gemiusovi podaci pokazuju da se Kurir Stil pozicionirao kao vodeći sajt u Srbiji.
Kurir televizija apsolutni broj 1 u Srbiji po rastu udela u gledanosti tokom 2022.
Kurir televizija se pozicionirala kao najgledaniji kolažni kablovski kanal na mrežama na kojima je dostupna. Imamo najveći udeo u gledanosti i doseg koji premašuje pola miliona gledalaca na dnevnom nivou, a u godini za nama ostvarili smo najveći rast udela u gledanosti (share) od svih kablovskih kanala. To potvrđuju podaci zvaničnog merenja televizijskog auditorijuma (Nielsen Audience Measurement):
Uspeh naše televizije rezultat je snage brenda Kurir, koji je prepoznatljiv po originalnom i kvalitetnom sadržaju koji odgovara na potrebe gledalaca, ali i činjenice da svakog radnog dana proizvedemo više od devet sati originalnog programa, sa puno zabavnog porodičnog sadržaja i sa omiljenim serijskim i filmskim ostvarenjima.
Informativni program Kurir televizije pozicionirao se kao najgledaniji informativni program na mrežama na kojima se emitujemo, prvenstveno zahvaljujući mogućnostima koje pruža integrisana redakcija Kurira. Brzina i aktuelnost su naša najveća komparativna prednost, a rezultat su ukrštanja ekspertize i iskustva članova tima i razmene materijala među platformama Kurira: televizije, veba, printa i društvenih mreža.
Najgledaniji zabavni šou “Majke i snajke” već tri sezone vode muzička zvezda Svetlana Seka Aleksić i poznati beogradski kuvar Radomir Raša Vlačić. Popularnost ovog formata rezultat je savršenog miksa harizmatičnih voditelja, kulinarskog umeća i životnih priča porodica iz svih krajeva Srbije.
Značajno pojačanje u novoj godini
Naša medijska porodica postala je bogatija za još jednog značajnog člana kada je portal Mondo postao ekskluzivni partner EURACTIV mreže za Srbiju. Na ovaj način kompanija, kao kredibilan partner evropske mreže, omogućiće srpskoj javnosti da prati njihov sadržaj, a Briselu i evropskim medijima obezbeđivaće relevantne i kvalitetne vesti iz Srbije.
EURACTIV je specijalizovan za pitanja Evropske unije, a od januara 2023. biće najrelevantnija i najsavremenija destinacija našim građanima za važne informacije koje se tiču evropskog puta Srbije.
“EURACTIV će iz EU donositi najvažnije vesti, informacije i analize važne za Srbiju i region, a omogućiće i da se vesti iz Srbije i čitavog regiona čuju u EU. Izveštavaćemo objektivno, bićemo relevantni, postavljaćemo pitanja i donosićemo odgovore. Naša misija je da produbimo debate, kako unutar institucija tako i van njih, na činjeničan, konstruktivan i transparentan način”, poručila je Bojana Zimonjić Jelisavac, glavna urednica Monda.
Hvala na poverenju!
Privodimo kraju još jednu dinamičnu, ali vrlo uspešnu godinu. Hvala svima vama koji ste bili uz nas tokom 2022. godine i pomogli nam da zajednički ispričamo neponovljive priče, zabeležimo vrhunske rezultate koji se mere poverenjem naše publike i damo doprinos zdravijoj budućnosti preko projekta “Zasadi drvo”.
Pored Kurira, Monda i Espresa, u rezultatima grupe učestvuju i naši specijalizovani brendovi: smartlife.rs, lepaisrećna.rs, stvarukusa.rs, sensa.rs, wanted.rs, yumama.rs, glossy.rs, stil.rs, nationalgeographic.rs, elle.rs i drugi. Deo AMG porodice je i oglasnik sasomange.rs, koji beleži konstantan rast u broju oglasa i registrovanih korisnika.
Svima vama koji doprinosite uspesima Adrija medija grupe – našim čitaocima i gledaocima, svim našim zaposlenima, klijentima i partnerima – želimo srećne praznike i godinu koja će se pamtiti po lepim vestima, dobrim delima i sreći!
* Istraživanje gemiusAudience prati posećenost srpskih veb-stranica. U istraživanju učestvuje preko 100 srpskih internet sajtova, zbog čega je gemiusAudience postao standard u internet istraživanju i merenju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internet mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Evrope. Podaci ovog, za sada jedinog zvaničnog istraživanja posećenosti srpskih veb-stranica uporedivi su i javno dostupni na adresi: https://rating.gemius.com/rs.
(Kurir.rs)
"DANAS SU POKUŠALI DA SPREČE DA PENZIONERI U SRBIJI DOBIJU POVIŠICU U DECEMBRU" Vučić o opoziciji: Možete misliti kakva bi to katastrofa bila