Ove godine je uveden novitet spajanja lepog i korisnog, pa je i udomljavanje kućnih ljubimaca u porastu, kaže Mirjana Nedeljković, head prodaje vertikale Razno na Sasomange.rs

Dan zaljubljenih obeležava se 14. februara širom sveta. Iako je do ovog praznika ostalo još nedelju dana, mnogi su već svojim partnerima pripremili iznenađenje! Žene su kreativnije pri odabiru poklona, dok su muškarci ti koji više kupuju poklone od žena. Ove godine najveće interesovanje je za poklon putovanja, ali je i udomljavanje kućnih ljubimaca u porastu, dok se u modu vraća i slanje pisama.

Skuplji pokloni

Najtraženiji proizvodi na oglasniku Sasomange zavise od starosne grupe kupaca. Kako nam je otkrila Mirjana Nedeljković, head prodaje vertikale Razno na Sasomange.rs, ove godine je u odabiru poklona angažovana i nešto mlađa generacija nego uobičajeno.

798797.jpg
Screenshot 

- Običaj slanja ljubavnih poruka, pisama i čestitki postaje popularan i među našim osnovcima. Omladina se najčešće opredeljuje za kraća putovanja po evropskim prestonicama, poput siti brejkova, koji trenutno mogu da se nađu po veoma povoljnim cenama, kao i za posete gradovima po Srbiji ili nekom ušuškanom planinskom kutku. Nešto stariji sugrađani najčešće se opredeljuju za skuplje i personalizovanije poklone, dok se najstariji sugrađani opredeljuju za sitnice, poput čokoladica, jastučića i šoljica - navela je Nedeljkovićeva.

mirjana-foto-sasomange.jpg
Sasomange 

Ona ističe da su na listi najjeftinijih proizvoda sitnice poput čestitki, čokoladica, knjiga, sitnog nakita...

- Od skupljih poklona tu su gift paketi, parfemi, vaučeri za spa centre ili donji veš luksuznijih brendova. Potrošači s nešto dubljim džepom opredeljuju se za egzotične destinacije i kupovinu brendiranog i luksuznog nakita.

oglasi1.jpg
Screenshot 

Jeftinija putovanja

Nedeljkovićeva je dodala da je na oglasniku Sasomange.rs veoma atraktivna ponuda iznajmljivanja luksuznih apartmana u Beogradu, planinskih kućica i vila s bazenom, kao i da se potrošači sve češće opredeljuju za ovaj vid odmora.

- U ovom periodu se nadovezuje i državni praznik, pa ljudi koji spajaju praznike ipak biraju neke udaljenije destinacije. Povećana je potražnja za Rimom, Barselonom, Lisabonom i Atinom, kao i Parizom. Jeftinija putovanja su svakako ona koja se odnose na posete gradovima i planinama u Srbiji. Zatim ide autobuski prevoz do evropskih prestonica, poput Budimpešte, Praga, Rima, Istanbula, Barselone. Srednju cenu standardno nose agencijske ponude za evropske prestonice i turistički atraktivne destinacije. Takođe, za one koje vole luks varijantu dostupno je iznajmljivanje luksuznih apartmana kako u Beogradu tako i širom Srbije. Od perioda korone ljudi su počeli da praktikuju i iznajmljivanje luks vila pa je samim tim ponuda ovakvog vida smeštaja iz dana u dan sve veća i kvalitetnija - objasnila je Nedeljkovićeva i istakla da se na vrhu najprodavanijih aranžmana nalazi Zanzibar.

oglasi4.jpg
Screenshot 

Na oglasniku Sasomange mogu se naći u ponudi i neki interesantni proizvodi, poput kecelja s printovima, personalizovanih šolja, pribora za roštilj, držača za pivo, plastičnih pištolja koji ispaljuju novčanice.

- Ove godine je uveden novitet spajanja lepog i korisnog pa je potražnja za udomljavanjem kućnih ljubimaca u porastu.

POMAMA ZA RESTORANIMA

Cveće i dalje na vrhu liste

Mirjana Nedeljković objašnjava da najveći broj ljudi ipak bira svečaniju večeru i malo luksuznije restorane nego inače, pa je na Dan zaljubljenih prava umetnost pronaći mesto u restoranu ukoliko niste rezervisali mesto minimum dve nedelje unapred:

- Kada su proizvodi u pitanju, cveće i cvetni aranžmani su i dalje na vrhu liste. Takođe, nakit i dalje ima veliki udeo u izboru. Ljudi se najčešće opredeljuju za nakit jer traje večno i predstavlja lepu uspomenu i podsetnik na vreme provedeno s voljenom osobom.

MUŠKARCI KUPUJU ČEŠĆE

Žene kreativnije pri odabiru poklona

Nedeljkovićeva kaže da su muškarci ti koji češće kupuju poklone i izdvajaju veće sume novca.

- Žene su ocenjene kao kreativnije u izboru poklona jer radije biraju personalizovane i custom proizvode, poput video-kutija sa slikom parova, digitalnih foto-albuma, šolja sa slikom, poklon-paketa s pićem itd. U svakom slučaju, ljudi, svako na svoj način, na ovaj dan žele da pokažu pažnju svojim partnerima. Žene pri svojoj kupovini najčešće biraju praktičnije poklone, poput setova, satova, kravata, parfema, vaučera za masaže...

Kurir.rs/Mina Branković