CRKO IM BOJLER, ZVALI MAJSTORA, A ONDA USLEDIO ŠOK: Ovakav postupak stanodavca nisu očekivali! Podstanari na MUKAMA
Pojedini stanodavci odbijaju da stanarima refundiraju novac koji oni plate kada u stanu dođe do kvara nekog uređaja!
Nedavno je jedna žena doživela neprijatnost kada se u stanu pokvario bojler, a stanodavac odbio da da novac za kupovinu novog, ali i da im umanji kiriju.
- Uredno plaćamo kiriju u stanu koji ima bojler koji se pokvario. Pozvali smo majstora, majstor kaže da mu je istekla garancija i da je najbolje da se kupi novi. Kupili smo bojler i račun priložili ga gazdi uz kiriju umanjenu na uvid. Gazda je bahato odbio uz obrazloženje da ga to ne zanima i da je naša podstanarska obaveza da mi menjamo njegov bojler. Molim vas za iskustva, da li je zaista naša obaveza da mi platimo bojler? - upitala je jedna žena na društvenim mrežama.
Korisnici su naveli da ukoliko imaju ugovor o zakupu stana, tu piše koje su obaveze stanodavca, kao i da neki stanodavci takve troškove pokriju umanjenjem kirije, dok neki daju novac.
- Imao sam isti problem. Dogovor na početku je bio da gazdarica rešava te troškove. Međutim, kada se javio problem sa bojlerom gazdarica se pravila luda. Tada sam joj rekao da ću sve što budem zamenio u stanu odneti, jer pripada meni, a vratiti joj stare pokvarene uređaje i stvari. Jednostavno. Naravno da je okrenula priču. Nažalost, mnogi bi da izdaju stan, al ne bi nikakvu odgovornost - naveo je jedan korisnik društvene mreže.
Kurir.rs
Bonus video:
VUČIĆ RAME UZ RAME SA SVETSKIM LIDERIMA: Predsednik na Samitu Evropske političke zajednice o ozbiljnim izazovima i sukobima sa kojima se suočava ceo svet (FOTO)