Prirodno mineralna arteška voda iz Banje Vrujci osvojila je i najzahtevnije kupce u Zalivu, jačajući imidž Srbije kao zemlje visokokvalitetnih brendova i prirodnih bogatstava

Kada je pre dve godine delegacija iz Srbije boravila u poseti Bahreinu, pažnju javnosti privukao je jedan neobičan detalj – ispred najviših zvaničnika dve zemlje stajale su flašice VODAVODE. A onda su se jesenas naši ljudi vratili sa Svetskog prvenstva u Kataru prepričavajući s neskrivenim ponosom kako se u ovoj bogatoj zemlji pije prirodna mineralna voda iz srca Srbije.

Zahvaljujući vrhunskom kvalitetu i dizajnu ambalaže, VODAVODA se već godinama savršeno uklapa u potrebe zahtevnih tržišta Kuvajta, Katara, Bahreina i Saudijske Arabije, a mnogi ne znaju da je osvajanju Zaliva iz Banje Vrujci prethodila jedna zanimljiva priča. Naime, direktor jedne kuvajtske firme obilazio je Srbiju i potpuno ga je fascinirao dizajn flašice VODAVODE. Uspeo je da stupi u kontakt sa čelnicima srpske kompanije, a posle izvesnog vremena došlo je do ugovaranja sastanka u Banji Vrujci, na arteškom izvoru gde se VODAVODA flašira. Tada prisutne predstavnike medija kao i influensere fascinirao je proces flaširanja vode, kao i to da je VODAVODA potpuno prirodna, bez ikakve dodatne prerade.

vodavoda-na-stolu-kraljevske-porodice-bahreina.jpg
Promo 

Kvalitet se lako prepozna

Vrhunski dizajnirane flašice VODAVODE uobičajen su prizor u elitnim restoranima i hotelima širom zemalja Zaliva, koje su ujedno i najzahtevnija tržišta na svetu. VODAVODA je ispunila visoke zahteve zemalja čiji potrošači imaju razvijenu svest o kvalitetu proizvoda, a potom i standarde bahreinskog dvora koji nalažu da je samo najbolje dovoljno dobro za članove kraljevske porodice. Lansiranje VODAVODE na kraljevski dvor je uslovljeno posebnim procedurama, analizama i ispitivanjima, a odobrenje je dala najveća nemačka laboratorija Fresenius. Da bi se dobio taj pečat izvrsnosti trebalo je, pored svih analiza koje su ranije obavljene za ulazak na tržište Bahreina, pribaviti i dodatne sertifikate neophodne za sve što ulazi na dvor. Kontrolisan je mineralni sastav, kvalitet i proces punjenja, a naročito je bila rigorozna kontrola kvaliteta ambalaže.

„Bio sam ponosan kada su nam analize potvrdile ono u šta sam duboko verovao od početka – da je VODAVODA jedna od najboljih voda na svetskom tržištu“, istakao je Vojin Đorđević, osnivač i kreator brenda.

U redu Eviana i Periea

VODAVODA je izuzetno cenjena u zemljama Zaliva, na tržitima na kojima je imperativ upravo superioran kvalitet arteške vode. VODAVODA je uvek istog kvaliteta, jer na nju ne utiču klimatske promene, niti spoljni uticaji. Sadržaj vode na izvoru i sadržaj vode u flaši uvek je isti, sto je retkost ne samo kod nas, nego i u svetu. Njena jedinstvenost leži u tome što dolazi iz mineralnog arteškog rezervoara Banje Vrujci, sa dubine od 605 metara, gde se hiljadama godina prirodno mineralizuje i filtrira.

„Naša odgovornost je izuzetno velika da u samom procesu flaširanja koristimo najsavremeniju opremu, jer samo je to garancija da vodu dopremimo do naših potrošača u istom sastavu u kom je priroda stvorila”, dodaje gospodin Vojin Đorđević.

Služba kontrole svakodnevno prati sve parametre kvaliteta metodama koje su proverene i naučno potvrđene kako u internoj laboratoriji tako i u eksternim laboratorijama. VODAVODA poseduje i međunarodni NSF sertifikat (National Sanitation Foundation) kao garanciju kvaliteta i bezbednosti, koji je svrstava u red svetskih lidera poput Eviana, Periea, Fiji i sličnih voda vrhunskog kvaliteta.

Proizvodni proces se stalno iznova unapređuje kako bi pratio sve zahtevnija strana tržišta na koje se VODAVODA izvozi. Pored zemalja Zaliva, Dalekog istoka, Singapura i Koreje nema dileme da će se liste zemalja proširivati, jer svuda u svetu raste svest o važnosti minerala iz prirode i nezamenljivoj ulozi koju kvalitetna voda ima u sveukupnom blagostanju. A mi možemo da budemo ponosni na to što jedan brend iz naše zemlje šalje u svet sliku o vrhunskom kvalitetu proizvoda iz Srbije i promoviše bogatstvo naše prirode.

Promo