"BILA JE ZABRANA TOČENJA GORIVA ZBOG LETNJIH KIŠA!" Stručnjak analizirao problem Er Srbije: Najveći problem su OVI radnici?
Prema poslednjim informacijama situacija na beorgadskom aerodromu је bolja nego što je bila prethodne sedmice, kada je bilo najviše gužvi i problema.
Da li je problem funkcionisanja aerodromskih službi daleko veći od serije incidenata protekle nedelje i zašto je proces prihvata putnika izuzetno usporen?
Primdbe su da su radnici na šalterima za čekiranje putnika nedovoljno obučeni i da proces traje duže nego što je standardno.
Kako će i kada problemi aerodroma Nikola Tesla biiti rešeni, obrazložio je gost "Pulsa Srbije" Petar Vojinović, sa portala Tango Six.
Prvo je rekao zbog čega je došlo do problema:
- Kao i u životu, problem je nastao zbog više segmenata. Naime, danas se mnogo više leti, u odnosu na 2019. godinu zabeležen je nenormalan rast. Između 40 i 70 odsto ukupnog povećanja broja putnika. Za vreme korone, Er Srbija je morala da otpusti ljude, pričam o fizičkim radnicima. Kada je bila korona nije bila tolika potreba za njima. To je i u Evropi bilo, kada smo svedočili nagomilavanjem prtljaga i velikim redovima na aerodromu. Maltene su se svi susreli sa takvim problemom.
Potom se nadovezao na pojedine probleme, rekavši da je jedan od njih zbog letnje kiše i gromova:
- Pre dve nedelje bio je dan sa najviše otkazanih letova, skoro deset odsto. Er Srbija je imala javnu komunikaciju gde je obelodanila konkretne probleme. Oni su bili objektivni tehnički problemi, odnosno poteškoće vezane za održavanje aviona. Imali su nekoliko stvari koje su uticale na to, pa čak i vremenski uslovi, odnosno olujno vreme. Bila je i zabrana točenja goriva. Kada su letnje kiše, pa gromovi, postoji rizik da grom ne udari u avion u tom trenutku. To je samo jedan problem u lepezi, naravno da nije jedino opravdanje.
Kurir.rs
NIMALO SE NISMO UPLAŠILI SILEDŽIJA, NE DAMO IM SRBIJU! Vučić se obratio građanima: Srbiju im nećemo dati nizašta na svetu, jer Srbiju volimo više od svega