Weekend Media Festival od svog prvog izdanja pa sve do danas kontinuirano raste i programski se širi na nova područja, a sve s najvažnijim ciljem – ponuditi posetiocima nova znanja, uspostaviti nove trendove i doživljaje. Osluškujući potrebe tržišta u proteklih nekoliko godina, organizatori Weekenda, zajedno sa agencijom Degordian, osmislili su HR.Weekend, festival koji je svojim nesvakidašnjim konceptom već zaintrigirao buduće posetioce.

weekend-1.jpg
Promo 

Tako će se od 21. do 24. septembra u Rovinju održati prvi HR.Weekend, namenjen svim HR profesionalcima, menadžerima ljudskih resursa, poslodavcima i predstavnicima kompanija, kao i svima zainteresovanim za razvoj i primenu inovativnih strategija u upravljanju ljudskim resursima. Ovaj festival zamišljen je kao platforma za razmenu iskustava i razmišljanja s drugim stručnjacima u industriji, kao i predstavljanje najnovijih praksi i trendova u upravljanju ljudskim resursima.

Ko su ljudi koji diktiraju trendove u HR industriji?

Obvezno štivo svakog HR-ovca koji želi da biti u koraku s trendovima su godišnji izveštaji McKinsey, jedne od najvećih i najprestižnijih svetskih konsultantskih kompanija na svetu. Glavni i odgovorni za te izveštaje su Asmus Komm i Florian Pollner, partneri u McKinsey-u i upravo će oni stati na pozornicu HR.Weekenda i reći više o dramatičnoj promeni poslovnog okruženja kojoj upravo svedočimo.

collage.jpg
Promo 

Još jedno veliko ime koje dolazi na HR.Weekend je globalno poznati neuronaučnik dr Nikolaos Dimitriadis koji je radio sa gotovo svim svetskim kompanijama (IKEA, IBM, Nestle, Johnson&Johnson, AstraZeneca itd.) i proučavao 7500 mozgova iz različitih zemalja za potrebe neuromarketinga. Dimitriadis primenjuje neuronauku u poslovnom i obrazovnom sektoru već više od petnaest godina, te će na HR.Weekendu ponuditi odgovor na pitanje zašto neki lideri upravljaju promenama bolje od drugih i šta utiče na tu razliku.

dr-nikolaos-dimitriadis-2.jpg
Promo 

Nove generacije i novi poslovni modeli

Više o temi leadership-a i o tome kako i zašto kompanije moraju da menjaju svoje poslovanje ako žele da privuku zaposlene Z generacije i kako to deluje na sve ostale generacije, govoriće predavačica leadership-a, etike i profesionalne prakse na School of Visual Arts - Munawar Ahmed. Ova gostujuća predavačica na Stanfordu uči iskusne timove kako da deluju efikasno, ali i s dozom ljudskosti. Ahmed upravo ovu kombinaciju smatra proverenim receptom za uspeh u vođenju ljudskih potencijala i čvrsto veruje da se može imati oboje.

munawar-ahmed-2.jpg
Promo 

Na putovanje kroz generacijske razlike u načinu kako brinemo o samima sebi povešće vas hrvatska klinička psihološkinja prof. dr sc. Nataša Jokić-Begić. Šta znači burnout, kako se razlikuje po generacijama i šta je važno današnjoj Z generaciji, pitanja su na koja će ponuditi odgovore u Rovinju. Na panelu „Mračne strane ličnosti kao pretnje organizaciji“, prof. Jokić-Begić govoriće o narcizmu, makijavelizmu i psihopatiji koji, nažalost, nisu retki u radnom okruženju.

natasa-jokic-begic.jpg
Promo 

Na panelu će joj se pridružiti Rajka Marković, psihološkinja s višegodišnjim iskustvom u organizacijskom razvoju i razvoju menadžera najvećih nacionalnim kompanijama, kako bi približila kako se ta mračna trijada manifestuje u radnom okruženju i šta možemo u organizaciji napraviti s takvim profilima ljudi.

rajka-markovic.jpg
Promo 

Iz Srbije na HR.Weekend stiže i regionalno poznata stručnjakinja za brendiranje poslodavaca Katarina Šonjić, poznata kao “Kat on Coffee”, suosnivačica Employer BrandSprinta-a, koja će posetitiocima približiti metodologiju i alate employer brandinga koje i sama koristi i zastupa.

katarina-sonjic.jpg
Promo 

Na programu će se naći još pregršt aktuelnih tema od mentalnog zdravlja i inkluzije stranih radnika, zatim koliko top talenti imaju zaista uticaja na biznis rezultate, i kako se odnositi prema „low performerima”.

Prvi HR. Weekend održava se pod okriljem Weekend Media Festivala koji se već 16. godinu za redom odvija u staroj „Tvornici duhana u Rovinju“ i idealno je mesto za networking, a poznat je i širom regije po ludom i nezaboravnom zabavnom programu.

Sve vodeće kompanije već su rezervisale mesta za svoje HR stručnjake, stoga požurite po svoje ulaznice koje su trenutno dostupne po late bird cenama na stranici Hr.weekend.hr a sve novosti pratite putem službenih Facebook, Instagram i LinkedIn kanala.

weekend-2.jpg
Promo 

Promo