Sezona godišnjih odmora još uvek traje, a gotovo svakodnevno na društvenim mrežama možemo da pročitamo primedbe ili oduševljenja ljudi cenama na popularnim letovalištima. Međutim, nereretko se među njima nađu i žalbe gostiju ne samo na cene, već i na kvalitet hrane koju su platili.

U grupi Live from Greece na društvenoj mreži Fejsbuk pojavila se objava jedne članice koja se požalila na jedan restoran u Nei poriju gde je jela prepečene i loše očišćene lignje.

- Grilovane lignje (svi petoro isto naručili) bile prepečene, gorke, loše očišćene.Više naplaćene nego što je u meniju i dve litre vode koje su doneli, a nisu poručene. Cena jedne vode dva evra. Žalila sam se na kuvara - piše u objavi koja je pokrenula lavinu komentara.

racun-iz-nei-porija.jpg
Foto: Printscreen Facebook/Live from Greece

- Lignje na žaru uglavnom budu žilave, a nekad imaju i miris dima. Nije do kuvara, svuda isto. A ne žalite se na veliko točeno - piše u prvom komentaru, dok u drugom stoji:

- Lignje na zaru ne treba da budu prepečene i gorke, znam šta su lignje i sama ih pravim.

grcka.jpg
Foto: Shutterstock

Međutim, neki korisnici su napisali da nisu imali zamerki.

- Jeo sam baš u tom restoranu grilovane lignje i nisam imao zamerki - piše u komentaru, dok su se drugi dotakli i cena sa računa.

- Što bi se hvalili računom, nas šestoro je bilo ove godine na Zakintosu, nijedan ručak nije bio ispod 120 evra, isto kao i u Beogradu. Čak ni doručak ne izađe manje. A pet osoba lignje i piće, pa šta je tu preskupo, to je najrealnija cena - piše u jednom komentaru:

- Mi deset dana jedemo giros i nemamo zamerke - glasili su neki od komentara.

Kurir.rs

Bonus video:

07:29
ALEKSANDAR SENIČIĆ O LETOVANJU SRBA I NAJATRAKTIVNIJIM DESTINACIJAMA ZA LETOVANJE Izvor: Kurir TV