Danas je u Rovinju počeo tradicionalni Weekend Media Festival, na kome među 150 panelista i predavača iz 15 zemalja sveta, učestvuje i četvoro predstavnika naše kompanije WMG.

dsc09411.jpg
Kurir 

Ove godine, za razliku od prethodnih, pripremljen je ceo jedan segment programa pod nazivom “HR Weekend”, a posvećen je HR profesionalcima, menadžerima ljudskih resursa, poslodavcima i predstavnicima kompanija.

dzu09116.jpg
Kurir 

Prvog dana festivala, prezentaciju posvećenu temi HR i tehnologijama, pod nazivom “HR TECH FOR NON-TECH HR: Kako HR može olakšati sebi život i kako nam tehnologija pomaže u tome?“, održale su zajedničkim snagama direktorka ljudskih resursa i organizacionog razvoja u WMG kompaniji Jelena Vuković i Anja Godec, SAP Senior Solution Executive, Croatia&Slovenia.

dzu09125.jpg
Kurir 

Publici su predstavile na koji način procesi u kompanijama koji se tiču upravljanjem ljudskih resursa mogu da se unaprede, i kako mogu na najbolji način da se vode. Istakle su da kompanije čak i kada su u procesu transformacije, uspešno mogu da započnu proces primene tehnologije u HR sektoru, i pralaleno da transformišu i ljudske resurse, upravo zahvaljujući SAP rešenjima koja pored tehnologije, nude i procese.

dzu09155.jpg
Kurir 

- Upotreba HR digitalnih rešenja u svakodnevnom radu podiže nivo kvaliteta sveukupnih HR procesa. Takođe, omogućava da se HR profesionalci bave aktivnostima koje pružaju dodatnu vrednost kompaniji poput razvoja pojedinaca i timova, podizanja nivoa posvećenosti zaposlenih, i izgradnje kulture koja privlači kandidate i zadržava zaposlene. Iz navedenog proizilazi zaključak – HR je istinski partner biznisu i doprinosi ostvarenju strateških ciljeva - rekla je Jelena Vuković, direktorka ljudskih resursa i organizacionog razvoja u WMG.

dzu09201.jpg
Kurir 

Bojana Zimonjić Jelisavac, pablišerka Mondo+ porfolija u kompaniji WMG; učestvovala je u panelu pod nazivom "Kako vratiti interes za news" u kome se razgovaralo o novim generacijama kao i predviđanjima na šta će mediji morati da se fokusiraju u budućnosti.

dzu09228.jpg
Kurir 

Tom prilikom Zimonjić Jelisavac istakla je da je poverenje ključ budućnosti medija. Prema istraživanjima, sve više ljudi gubi interes za vesti.

01:10
WEEKEND MEDIA FESTIVAL: Bojana Zimonjić Jelisavac na panelu "Kako vratiti interes za news" Izvor: Kurir TV

Međutim, postavlja se pitanje da li je to tako u celom regionu?

dzu09220.jpg
Kurir 

- Kratkoročno, sigurno će praćenje razvoja novih tehnologija doprineti razvoju medija i vraćanju interesa publike. Međutim, dugoročno ključ opstanka i daljeg razvoja medija će biti u poverenju. Poverenje je nešto što će doprineti da se mediji dalje razvijaju i konzumiraju - zaključila je Bojana Zimonjić Jelisavac.

dzu09194.jpg
Kurir 

Poseban pečat Weekend Media Festivalu ove godine daje Method agencija, koja posluje u okviru naše kompanije WMG. Method je full service agencija koja se bavi kreativom, content produkcijom i performance marketingom. Sa svojim interdiscipliranim timom, Method stvara priče i ostvaruje rezultate koji obezbeđuju digitalnu budućnost brendova.

Ovaj tim iskusnih profesionalaca stiže na festival da pruži podršku u stvaranju nezaboravnih video sadržaja. Njihova misija je da uhvate duh festivala, zabeleže izjave učesnika i posetilaca, i prenesu ključne zaključke sa panela kako biste mogli uživati u festivalu, gde god da se nalazite. Sa timom Method agencije, atmosfera inspirativnih predavanja, jedinstvenog networkinga i nezaboravne zabave zaživeće na ekranu i društvenim mrežama!

method-logosimbol1.jpg
Promo 

Kurir.rs