Naša nova kompanija Wireless Media Group (WMG) formirana je prošlog meseca integracijom najveće medijske kompanije u regionu Adria Media Group i vodeće kompanije za digitalne transformacije Wireless Media.

Zvanično merenje čitanosti portala u Srbiji, koje sprovodi kompanija Gemius, potvrdilo je da WMG nastavlja sa apsolutnom dominacijom na srpskom tržištu i to sa 265,440 korisnika više od drugoplasiranog, odnosno 588,768 više od trećeplasiranog izdavača.

Dakle, WMG je po svim parametrima i dalje daleko ispred konkurencije: prvi smo po broju jedinstvenih korisnika, broju otvorenih stranica, broju poseta i vremenu koje su korisnici proveli na našim sajtovima.

Zahvaljujemo se svima koji svoje poverenje ukazuju našim portalima, na čelu sa Kurirom, Mondom i Espresom, koji se konstantno nalaze među top 10 sajtova u Srbiji.

789.jpg
Gemius 

Grafikon koji pokazuje snagu medijskih grupacija u Srbiji, Izvor: Gemius*

Počevši od marta ove godine, Gemius podaci su prikazani u novom interfejsu. Ovaj način prikaza podataka ilustruje dve ključne metrike, internet reach i vreme provedeno na sajtu (graf: ATS), što na još bolji i pregledniji način prikazuje pravu snagu brendova, ali i izdavača. Sa ovako predstavljenim parametrima, još je očiglednije koliko je WMG ispred svoje konkurencije. I u toku septembra, WMG ne samo da je ponovo bio rekorder po broju jedinstvenih korisnika, broju otvorenih stranica i broju poseta, već je 84.13% korisnika interneta u Srbiji provodilo po 1 sat i 8 minuta mesečno na našim portalima.

WMG lider na digitalu u svim segmentima

wmg-grafikoni-03.10.-2-najduze-vreme-zadrzavanja-na-sajtovima-h-.jpg
WMG 

Kada se sabere vreme koje su građani Srbije proveli na sajtovima WMG u septembru, dobije se neverovatan broj – 508 godina i 133 dana, što je čak 4,5 miliona sati. To znači da smo za 57% ispred drugoplasiranog izdavača, a 74% u odnosu na trećeplasiranog izdavača.

wmg-grafikoni-03.10.-3-najvise-otvorenih-strana-.jpg
WMG 

WMG je na ubedljivo prvom mestu i po broju otvorenih stranica, i to sada već četvrtu godinu zaredom. U septembru su posetioci naših internet izdanja otvorili preko 264 miliona stranica, što je za 62% više u odnosu na drugoplasiranog konkurenta, a čak 110% više u odnosu na trećeplasiranog.

wmg-grafikoni-03.10.-4-najvise-poseta.jpg
WMG 

WMG dominira i u broju poseta: samo u septembru građani Srbije su preko 89 miliona puta posetili naše sajtove, što je 36% više od drugoplasiranog i 53% više od trećeplasiranog na Gemius listi.

wmg-grafikoni-03.10.-5-najvise-jedinstvenih-korisnika.jpg
WMG 

Dominacija u kategorijama VESTI, ŽENA/LIFESTYLE, SPORT I BIZNIS

Ako se posmatraju pojedinačno kategorije sadržaja, WMG je ubedljivi lider u najvažnijim segmentima: vesti, sport, žena/ lifestyle i biznis,

01-wmg-grafikoni-03.10.-kategorije.jpg
WMG 

*WMG News (Kurir (Hronika, Društvo, Planeta, Beograd, Politika, Srbija, Region), Mondo Info, Espreso (Vesti, Svet), Ringier News (Blic - Vesti (Hronika, Društvo, Svet, Beograd, Politika, Srbija, Vojvodina, Republika Srpska), WMG Sport (Kurir Sport, Mondo Sport, Espreso Sport), Ringier Sport (Sportal), AMG Žena/Lifestyle (Stil, Lepa i Srećna, Wanted, Sensa, Stvar ukusa, Yumama, Glossy, Elle), Ringier Žena/Lifestyle (Blic žena, Ana.rs), WMG Estrada/Zabava (Kurir Stars, Mondo Zabava, Espreso Showbiz, Ringier Estrada/Zabava (Blic Zabava, Puls Online, )WMG Biznis (Kurir Biznis, Smartlife, Euractiv), Ringier Biznis (Blic Biznis)

WMG nastavlja apsolutnu dominaciju na digitalu, a najsnažniji medijski brend u portfoliju medijske divizije WMG-a, Kurir, još jednom je potvrdio da je neprikosnoven! Naime, po podacima zvaničnog merenja čitanosti portala u Srbiji koje sprovodi kompanija Gemius, Kurir je u septembru oborio svoj rekord po broju jedinstvenih korisnika, a u nedelju, 1. oktobra, bio je najbolji u svim segmentima: po broju jedinstvenih korisnika, vremenu zadržavanja, broju poseta i broju otvorenih strana, što nijednom drugom portalu do sada nije uspelo! Da nije reč o slučajnosti, već o trendu kada je ovaj medijski brend u pitanju, potvrđuju rezultati Kurir televizije. Protekle nedelje tri dana zaredom, od 26. do 28. septembra, Kurir televizija bila je najgledanija kablovska televizija u Srbiji u kategoriji svih gledalaca, pokazuju podaci Nielsen-a, zvanične agencije za merenje gledanosti.

Hvala na poverenju

Pored Kurira, Monda i Espresa, u rezultatima medijske divizije WMG učestvuju i naši specijalizovani brendovi: Smartlife, Lepa & Srećna, Stvar ukusa, Sensa, Wanted, Yumama, Glossy, Stil, National Geographic Srbija, Elle Srbija, Euractiv i drugi. Deo WMG porodice je i oglasnik Sasomange, koji beleži konstantan rast u broju oglasa i registrovanih korisnika.

Zahvaljujemo se svima vama koji doprinosite našim uspesima: našim čitaocima i gledaocima, svim našim zaposlenima, klijentima i partnerima.

*Istraživanje gemiusAudience prati posećenost srpskih veb-stranica. U istraživanju učestvuje preko 100 srpskih internet sajtova, zbog čega je gemiusAudience postao standard u internet istraživanju i merenju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internet mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Evrope. Podaci ovog, za sada jedinog zvaničnog istraživanja posećenosti srpskih veb-stranica su uporedivi i javno dostupni na adresi https://e-public.gemius.com/rs

Kurir.rs