MUKE ŽENE KOJA JE PREKO INTERNETA PORUČILA SAKO: Šokirala se kada ga obukla i odmah se javila trgovcu, a on je oduvao! (FOTO)
Sve više građana u poslednje vreme trguje onlajn i preko raznih profila sa društvenih mreža kupuje kozmetiku, garderobu, pa čak i nameštaj.
Međutim, iz udruženja za zaštitu potrošača više puta su upozoravali da se iza tih profila krije sve više prevaranata kao i da ne treba poručivati od neregistrovanih trgovaca.
U jednoj Fejsbuk grupi pojavilo se upozorenje jedne članice koja je poručila sako preko jednog profila, ali je dobila sako sa pocepanom postavom.
- Ne prepručujem saradnju sa ovom stranicom. Poručila sam sako u M veličini, a stigao mi je sako kao da je manji S i pored toga virili su neki konci iz njega i na par mesta je bio izvučen. Zamolila sam ih da mi zamene za veću veličinu rekli su da nemaju, a nakon toga objavljuju isti sako u većoj veličini - napisala je članica i dodala:
- Zadrzala sako iako ga nisam mogla zakopčati jer ne odgovara veličini koju sam poručila, međutim kad sam ga obukla prvi put, videla sam u rukavu da se pocepala postava, slala sam sliku, ali su me iskulirali. Još sako koji je narandžaste boje šiven je crnim koncem koji samo što se nije rasporio. Znači kvalitet stvari nula, a veličine nigde veze.
Saveti za potrošače
- Poverite crnu listu pre nego što poručite proizvod preko interneta.
- Proverite da li je prodavac registrovan.
- Ukoliko niste zadovoljni proizvodom, imate zakonsko pravo i rok od 14 dana na zamenu proizvoda ili povraćaj novca.
- Ukoliko sa registrovanim prodavcem ne postignete dogovor u vezi sa reklamacijom, možete ga prijaviti tržišnoj inspekciji.
- Ukoliko se ispostavi da vam je lošu robu prodao neregistrovni trgovac, možete ga prijaviti policiji.
Kurir.rs
"INTERES ZA VRAĆANJE U SRBIJU SVE VEĆI" Predsednik Vučić: Oko Božića plan za povratak ljudi iz dijaspore