Svaka priča ima svoj početak. Paloma je svoju započela pre 150 godina malim ali odlučnim koracima na osnovu kojih je isplela snažna prijateljstva sa svojim potrošačima.

Prva rolna toalet-papira u bivšem Jadranskom regionu

A zanimljiv je još jedan „početak” – 1977. godine Paloma je kao prva u Jadranskom regionu ponudila toalet-papir u obliku rolne. U celom regionu je tada odzvanjao oglas sa nošom i dečakom koji uči da je koristi. Kupci su novim proizvodom na tržištu bili oduševljeni, zato je Paloma nastavila sa razvojem proizvoda i razvila i toalet-papir u boji, maramice, ubruse i drugo. Džepne maramice su pre svega u Srbiji postigle veliki uspeh i dan-danas su omiljen Palomin proizvod.

Da li znaš...

  • da se u Srbiji ime Paloma koristilo generalno za sve maramice? Umesto da kažemo: „Da li možeš da mi daš maramice?”, mnogi još uvek kažu: „Da li možeš da mi daš Palomu?”
  • da je zbog karakteristika papira neophodan drugačiji sastav osnovne sirovine za svaku kategoriju proizvoda? Na primer, u papir za ubruse se dodaje materija koja usporava razgradnju u vodi, čime se moć upijanja ubrusa povećava.
  • da se na mirisne toalet papire i ubruse miris nanosi samo na unutrašnjost hilzna. To omogućava svež miris prostorije, a istovremeno se sprečava kontakt hemikalija sa kožom odn. hranom.

Paloma – verna i pouzdana prijateljica već 150 godina Paloma je tvoja prijateljica i saveznica u najintimnijim trenucima već 150 godina. Sa tobom je u različitim emotivnim periodima i nikada te ne razočara. Odlično se snalazi u svim okruženjima – kod kuće, u društvu i na poslu. Njena dobra osobina je da sklapa prijateljstvo sa svima – bez obzira na godine, status, obrazovanje… Vernost je njena posebnost. Uvek i svuda. Već 150 godina.

Novo lice za novo doba Godina 2023 je trenutak za promenu celokupnog izgleda robne marke Paloma. Ova promena odražava našu posvećenost savremenim trendovima, uz istovremeno poštovanje dugogodišnje tradicije po kojoj nas naši kupci prepoznaju i sa ponosom ističe prepoznatljiv logo. A pri tome Palomu i dalje odlikuje odličan kvalitet proizvoda od 100% celuloze. Trenutno ulaganje u Palominu tehnologiju proizvodnje je preko 100 miliona evra, unapređenje će obezbediti vrhunske proizvode i za buduće generacije.

Promo tekst