Cena pakovanja toalet papira od deset rolni često bude skuplja i od 1.000 dinara! Nedavno je na društvenim mrežama povede i rasprava zbog akcijske cene papira koji je koštao 349 dinara, dok mu je redovna cena bila čak 849 dinara! Međutim, jedan kupac primetio je da su pojedini proizvođači toalet papira smanjili svoje rolne!

Naime, pojedini proivođači dosetili su se da uvećaju kartonski valjak oko koga se mota papir, te se čini kao da je proizvod isti kao što je bio ranije, a zapravo je količina listića smanjena.

Jedan potrošač nedavno je kupio paket toalet papira poznatog brenda po redovnoj ceni, a pre neki dan ga je kupio na akciji.

img-0807a.jpg
Foto: Printscreen Tik Tok

On je primetio da proizvođač potkrada kupce jer je kotur kada je kupio papir po redovnoj ceni bio manji, a papira je bilo više, dok je sada kartonski kotur veći, a samim tim ima i manje listića papira, a o tome je obavestio svoje pratioce na Tiktoku.

Osim ovoga, mnogi proizvođači su smanjili gramažu svojih proizvoda, dok je cena ostala ista.

img-0807aaa.jpg
Foto: Printscreen Tik Tok

Potrošači, naime, ne obrate uvek pažnju da je zapravo njihov omiljeni proizvod "smršao", a da je cena ostala ista. Praksa prikrivenog poskupljenja smanjenjem gramaže prehrambenih i proizvoda za higijenu globalno je prisutna. Čak je dobila i svoj naziv "šrinkflacija", od engleske reči "shrink" koja znači skupljanje ili smanjenje.

Najuočljivija je kod čokolade koja je od pakovanja od 100 grama, na koje su godinama potrošači navikli, stigla do 90 ili 80 grama. Uz čokolade, "šrinkflacija" je najviše primetna kod supa iz kesice. Gramažu su prethodnih godina "izgubila" i pakovanja testenine, pirinča, smrznutog povrća, ali i sokovi, a sada je na red očito došao i toalet papir.

Kurir.rs

Bonus video:

06:51
OPREZ! Internet je prepun šema koje vrbuju ljude! Izvor: Kurir TV