Internet stranica koja prodaje garderobu i obuću me prevarila za 10.000 dinara. Ovo tvrdi Beograđanka koja je otkrila novu internet prevaru gde su joj stigle čizme koje ne vrede ni 200 dinara!

Naime, na Instagram stranici moj_beo_grad_ pojavilo se upozorenje devojke koja je trgovala onlajn i bila prevarena.

- Da li možete da objavite da me ova stranica prevarila za 10.000 dinara. Poslali su mi neke kineske čizme koje ne vrede ni 200 dinara. Teški prevaranti, kradu tuđe slike. Poslala sam vam slike čizmi kao i njihovi verovatno lažni podaci - navodi se u objavi i dodaje:

prevara.jpg
Instagram Printscreen moj_beo_grad 

- Zanima me da li neko zna kako i da li može novac da se povrati - upitala je Beograđanka.

Podsetimo, Mladen Alfirović iz pravnog tima NOPS-a pričao je za Kurir da samim tim što je onlajn trgovina u sve većoj ekspanziji, u ekspanziji je i siva ekonomija.

- Udruženje svakodnevno ažurira crnu listu onda kada potrošač pošalje neki novi link profila. Ukoliko se ispostavi da to pravno lice ne trguje po Zakonu o elektronskoj trgovini, onda ga stavljamo na crnu listu.

Saveti za potrošače

  • Poverite crnu listu pre nego što poručite proizvod preko interneta
  • Proverite da li je prodavac registrovan
  • Ukoliko niste zadovoljni proizvodom, imate zakonsko pravo i rok od 14 dana na zamenu proizvoda ili povraćaj novca
  • Ukoliko sa registrovanim prodavcem ne postignete dogovor u vezi sa reklamacijom, možete ga prijaviti tržišnoj inspekciji
  • Ukoliko se ispostavi da vam je lošu robu prodao neregistrovni trgovac, možete ga prijaviti policiji

Savet potrošačima je da pre nego što se odluče da bilo šta kupe onlajn prvo pogledaju našu listu. Ukoliko poruče nešto i nisu zadovoljni proizvodom, imaju zakonsko pravo i rok od 14 dana da vrate proizvod, da zahtevaju povrat novca. Ako konačno ustanove da su robu pazarili od neregistrovanog prodavca, slučaj treba da prijave policiji za krivično delo prevare - upozorio je tada Alfirović.