Za uređenje autobuskih stajališta, kao i njihovo čišćenje u smislu obaveštavanja nadležnih službi, zadužena je Direkcija za javni prevoz. Ipak, za odštetu za povrede nastale prilikom ulaska i izlaska iz autobusa obraćaju se GSP.

whatsapp-image-20230404-at-5.58.57-pm.jpg
Nenad Kostić 

GSP plaća i odštetu ukoliko se putnik okliznuo prilikom ulaska ili izlaska iz vozila.

Svaki putnik u javnom prevozu osiguran je bez obzira na to ima li kartu ili ne, a takođe su osigurani i putnici na stajalištima koji zadobiju povredu dok ulaze ili izlaze iz vozila.

Rok za potraživanje naknade štete regulisan je Zakonom o obligacionim odnosima i iznosi tri godine od momenta kada je oštećeni saznao za štetu. Potraživanje zastareva pet godina otkad je šteta nastala.

Kurir/Povredeusaobracaju.com

Bonus video:

00:38
Prvi put, od kako postoji javni prevoz, uvedena besplatna karta za srednjoškolce Izvor: Youtube