Jedna Beograđanka je preko jedne stranice za prodaju garderobe na društvenim mrežama poručila i platila dve jakne, koje nije ni dobila!

Osim što je ostala bez te dve jakne, ostala je i bez para, a stranica putem koje je naručila robu je nakon svega blokirala.

Iako udruženja potrošača upozoravaju kupce koji odeću i druge proizvode naručuju onlajn da budu tom prilikom oprezni i da provere da li je stranica registrovana, mnogi potrošači bivaju prevareni!

- Naručila sam dve jakne 11. januara još sam i platila na ime J. M. iz Vršca u dogovoru da stignu na datoj adresi, još nisu stigle. Dotični sa te stranice se više ne javljaju, čak su me i blokirali. Ovim povodom želim da upozorim druge ljude sa dokazima koje sam vam poslala - navodi se u poruci koje je objavljena na storiju Instagram stranice "Serbialive Beograd".

img-1984.jpg
Foto: Printscreen Instagram serbialive_beograd

Ovo nije prvi put da kupci budu prevareni, a nedavno se jedna žena požalila da je poručila perijanu jaknu sa jedne stranice na internetu, a oni su joj poslali crni kaput nošeni i tri broja veći.

Jedan korisnik podsetio je prevarenu gospođu da na društvenim mrežama postoje grupe koje se bave prevarama.

- U tim grupama se mogu proveriti potencijalni kupci/prodavci. Dovoljno je da se na lupicu ukujcaju ime i prezime osobe ili grupe, ali se može poslati i slika profila pa da se proveri - navodi se u jednom od komentara.

Bonus video:

01:55
KOJA SU VAŠA POTROŠAČKA PRAVA! Evo šta da uradite ako vam se nedugo posle kupovine pokvari neki električni uređaj! Izvor: Kurir televizija