WMG nastavlja totalnu dominaciju na digitalu, a Kurir je pozicioniran kao najsnažniji medijski brend u Srbiji i to od prvog dana kada je Gemius uveo prikaz snage medijskih brendova. Zvanični podaci za januar* potvrđuju da je Kurir najčitaniji i najposećeniji portal u Srbiji, na kom posetioci provode najviše vremena, a da je Kurir televizija najgledanija kablovska kolažna televizija na mrežama na kojima je dostupna.

Kurir najčitaniji i najposećeniji portal na kom posetioci provode najviše vremena

Prema podacima zvaničnog merenja čitanosti portala u Srbiji, Kurir.rs je čak 62 meseca u nizu najčitaniji srpski sajt sa ubedljivo najvećim brojem otvorenih stranica, najvećom posetom i najlojalnijom publikom, koja se u proseku zadržala sat vremena i 6 minuta na portalu. Kada je reč o ukupnom vremenu provedenom na portalima, podaci pokazuju da su se Kurirovi posetioci zadržali na ovom portalu čak 32% više u odnosu na Blic i 232% više u odnosu na Telegraf.

Stranice Kurira su tokom januara otvorene više od 210 miliona puta, što je za 39% više od prvog sledećeg konkurenta.

screenshot-7.jpg
Foto: GEMIUS AUDIENCE SRBIJA
screenshot-8.jpg
Foto: GEMIUS AUDIENCE SRBIJA
screenshot-9.jpg
Foto: GEMIUS AUDIENCE SRBIJA
screenshot-10.jpg
Foto: GEMIUS AUDIENCE SRBIJA
screenshot-11.jpg
Foto: GEMIUS AUDIENCE SRBIJA

Kurir najsnažniji medijski brend u Srbiji

Od kako se Gemius podaci prikazuju u novom interfejsu, još je očiglednije koliko je Kurir ispred konkurentskih portala.

picture1.jpg
Foto: GEMIUS AUDIENCE SRBIJA

Grafikon koji pokazuje snagu sajtova u Srbiji, Izvor: Gemius*

KURIR INFO: Broj 1 destinacija za informisanje ljudi

Podaci Gemiusa iz januara pokazuju da je Kurir Info prvi izbor ljudi za praćenje informative. U poređenju sa Blicom, Kurir Info na mesečnom nivou ima 118,896 korisnika više. Korisnici Kurir Info kategorija provedu čak 42% više vremena, otvore 55% više strana i ostvare 63% više poseta korisnika Blic Info kategorija.

*Kurir Info (Društvo, Srbija, Beograd, Politika, Hronika, Planeta, Region), Blic Info (Društo, Srbija, Beograd, Politika, Hronika, Svet, Vojvodina, Republika Srpska, Ekonomija)

screenshot-1.jpg
Foto: GEMIUS AUDIENCE SRBIJA
screenshot-2.jpg
Foto: GEMIUS AUDIENCE SRBIJA
screenshot-3.jpg
Foto: GEMIUS AUDIENCE SRBIJA
screenshot-4.jpg
Foto: GEMIUS AUDIENCE SRBIJA
screenshot-5.jpg
Foto: GEMIUS AUDIENCE SRBIJA

KURIR STIL: Ženski portal broj 1 u Srbiji

Kada je reč o ženskim portalima, Gemiusovi podaci pokazuju da je Kurir Stil pozicioniran kao vodeći sajt u Srbiji. U januaru je čak 2.22 miliona jedinstvenih korisnika posetilo Stil, što je 125,376 korisnika više od drugopasirane Blic Žene. U prilog tvrdnji da je Stil potpuno preuzeo primat u ovoj kategoriji, govori i činjenica da je Stil imao 2.13 miliona, odnosno 11% više otvorenih strana od drugoplasiranog ženskog sajta.

screenshot-20240202-124358.jpg
Foto: GEMIUS AUDIENCE SRBIJA
screenshot-20240202-124402.jpg
Foto: GEMIUS AUDIENCE SRBIJA
screenshot-20240202-124409.jpg
Foto: GEMIUS AUDIENCE SRBIJA
screenshot-20240202-124416.jpg
Foto: GEMIUS AUDIENCE SRBIJA
screenshot-20240202-124422.jpg
Foto: GEMIUS AUDIENCE SRBIJA

KURIR BIZNIS: Biznis portal broj 1 u Srbiji

Podaci Gemiusa iz januara pokazuju da je Kurir Biznis prvi izbor ljudi koji prate informacije iz sveta biznisa. To potvrđuje da je ovaj portal relevantna destinacija za sve koje interesuju preduzetništvo, lične finansije, tehnologija, nekretnine, berza, ali i makroekonomske teme. U poređenju sa Blicom, Kurir Biznis na mesečnom nivou ima 86,592 korisnika više. Kurir Biznis korisnici provedu čak 29% više vremena na biznis stranama od korisnika Blic Biznisa, ostvare preko 24% više poseta i otvore 40% više strana, što govori u prilog kvalitetu sadržaja portala Kurir biznis.

screenshot-20240202-124147.jpg
Foto: GEMIUS AUDIENCE SRBIJA
screenshot-20240202-124156.jpg
Foto: GEMIUS AUDIENCE SRBIJA
screenshot-20240202-124204.jpg
Foto: GEMIUS AUDIENCE SRBIJA
screenshot-20240202-124211.jpg
Foto: GEMIUS AUDIENCE SRBIJA
screenshot-20240202-124217.jpg
Foto: GEMIUS AUDIENCE SRBIJA

KURIR PLANETA: Broj 1 destinacija za praćenje dešavanja u svetu

Podaci Gemiusa iz januara pokazuju da je Kurir Planeta prvi izbor ljudi koji prate informacije o dešavanjima u svetu. U poređenju sa Blicom, Kurir Planeta na mesečnom nivou ima 248,256 korisnika više. Korisnici Kurir Planete provedu čak 40% više vremena, ostvare 34% više poseta i otvore 61% više strana od korisnika Blic Sveta. Imajući u vidu aktuelna dešavanja na Bliskom istoku i u Ukrajini, ovakvi rezultati govori u prilog kvalitetu sadržaja portala Kurir Planeta, a potvrda su poverenja publike.

screenshot-6.jpg
Foto: GEMIUS AUDIENCE SRBIJA
screenshot-5.jpg
Foto: GEMIUS AUDIENCE SRBIJA
screenshot-3.jpg
Foto: GEMIUS AUDIENCE SRBIJA
screenshot-2.jpg
Foto: GEMIUS AUDIENCE SRBIJA
screenshot-1.jpg
Foto: GEMIUS AUDIENCE SRBIJA

KABLOVSKA TELEVIZIJA BROJ 1: Kurir televizija najgledanija kolažna kablovska televizija na mrežama na kojima je dostupna

screenshot-20240105-113237.jpg
Foto: Kurir

Za samo tri godine emitovanja Kurir televizija je uspela da se pozicionira kao najgledanija kablovska televizija na mrežama na kojima je dostupna, a u poslednje vreme neretko je najgledanija kablovska televizija u Srbiji u kategoriji svih gledalaca.

Imamo najveći udeo u gledanosti i doseg koji premašuje 850 hiljada gledalaca na dnevnom nivou, a konstantno beležimo i najveći godišnji rast udela gledanosti (35%) od svih kablovskih kanala (Izvor: Nielsen).

Uspeh naše televizije rezultat je snage brenda Kurir, prepoznatljivog po kvalitetnom sadržaju koji odgovara na potrebe gledalaca, činjenice da svakog radnog dana proizvedemo više od 10 sati originalnog programa, sa najboljim informativnim i mnogo zabavnog porodičnog sadržaja, kao i omiljenim serijskim i filmskim ostvarenjima.

HVALA NA POVERENJU!

Zahvaljujemo se svima vama koji doprinosite našim uspesima: našim čitaocima i gledaocima, svim našim zaposlenima, klijentima i partnerima.

*Istraživanje gemiusAudience prati posećenost srpskih veb-stranica. U istraživanju učestvuje preko 100 srpskih internet sajtova, zbog čega je gemiusAudience postao standard u internet istraživanju i merenju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internet mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Evrope. Podaci ovog, za sada jedinog zvaničnog istraživanja posećenosti srpskih veb-stranica su uporedivi i javno dostupni na adresi https://e-public.gemius.com/rs

Kurir.rs