U moru onlajn prodavaca, veliki je broj onih koji prevare kupce!

Potrošači se sve češće žale na onlajn prevare, ali uprkos brojnim upozorenjima udruženja potrošača da obrate pažnju prilikom onlajn kupovine, te da to čine samo kod proverenih stranica, neki ipak ne mare za to, te ostanu bez novca, ali i poručenih proizvoda.

Jedna gospođa požalila se na jednu stranicu putem koje je poručila farmerke.

- Naručila sam farmerke, broj 42, stigao mi je 32. Podigla sam paket danas, platila 1.500 dinara. Da li možda nekako može da se stopira, te pare da odu, ili? Pošto vidim da neće da mi odgovori, niti vrati pare, niti zameniti pantalone, a ni model nije isti. Žao mi je jer je to poklon bratu, a i zadnje pare što sam imala sam dala... Čime se ljudi bave - požalila se ona u grupi "Grupa za pravdu CB".

untitled.jpg
Printscreen Facebook 

Ovo nije prvi put da kupci budu prevareni, a nedavno se jedna žena požalila da je poručila perijanu jaknu sa jedne stranice na internetu, a oni su joj poslali crni kaput nošeni i tri broja veći.

Iz udruženja za zaštitu potrošača savetuju da prevareni kupci mogu da se pozovu na Zakon o zaštiti potrošača samo ako je trgovac registrovan, a ako nije, onda im ostaje samo da se obrate udruženjima za zaštitu potrošača ili u krajnjem slučaju policiji.

Bonus video:

02:41
OVO SU OSNOVNA PRAVILA KADA KUPUJETE ONLAJN! Dejan Gavrilović iz Efektive upozorava: Prevaranti sve domišljatiji, ne budite naivni Izvor: Kurir TV