Jedna sugrađanka kupila je u prodavnici više različitih artikla, ali joj prodavačica greškom nije naplatila parfem. Shvativši to, ona se vratila i iskeširala 5.000 dinara.

Ovaj, naizgled, najnormalniji i najprirodniji gest iznenadio je, ne samo prodavačicu, već i brojne sugrađane na mrežama koji su istakli da ovo u današnje vreme uopšte nije uobičajeno.

damica.jpg
Printskrin Tviter 

- Kupila sam milion stvari u prodavnici, uključujući i parfem. I vidim posle da mi radnica uopšte nije otkucala parfem. I ja poštenjačina se vratim da mi naplati, umesto da stavim 5.000 dinara u džep - napisala je ona na društvenoj mreži Iks (bivši Tviter).

- Meni se ulepša dan kad čujem da su ljudi pošteni - odgovorio je jedan pratilac.

- Kao klinac sam umeo da smotam neku čokočladicu u radnjama, ali kad shvatih da manjak plaćaju zaposleni koji ustaju u 5 ujutru, a nedeljom rade do 23 sati, i ja bih vratio - napisao je drugi.

Iako je nekolicina tvrdila da manjak robe nadoknađuju radnici, bilo je i onih koji su tvrdili da to nije tako.

- Nije manjak u kasi kad nije ni otkucala parfem. Manjak je robe, a to radnici neće platiti - napisao je jedan dok je drugi čak prokomentarisao:

"Ne odbijaju. Ne vraćajte im proizvode".

Treba uvek biti pošten bez obzira da li su radnici ti koji moraju da nadoknade štetu, srećom, smatraju mnogi.

- Svaka čast! Kapa dole! Ne znam kako bi se regulisalo za tu radnicu - da li bi morala da plati, ali znam da onaj od gore sve gleda i daće ti na drugu stranu kad se najmanje nadaš.

- Ko ne plati na mostu, plati na ćupriji. Sve se vrati u životu kao bumerang. Spavaćete mirno! - samo su neki od komentara na ovu objavu.