Tegla kiselih krastavaca od 680 grama u jednom marketu na Miljakovcu 2 je oglašena sa akcijskom cenom na jarko žutom papiru od 200 dinara koja privlači pažnju kupaca, dok redovna cena iznosi isto toliko.

Ovo je samo jedan od trikova trgovaca gde redovne cene artikala označavaju kao akcijske.

Naime, trikovi lažnih sniženja trgovaca su raznorasni počev od popusta za svega 99 para, preko snižavanja tek podignute cene, pa do precrtavanja nove veće cene dok na snazi ostaje ona koja je već stajala na rafu.

Neprijatnost koja kupca zadesi na kasi kada shvati da je račun mnogo veći nego što je izračunao česta je pojava u marketima i to samo zato štona rafu piše jedna cena, a na kasi je druga veća. U nizu trikova je i ovaj sa lažnim akcijama.

Na Instagram stranici serbialive_beograd pojavila se fotografija jednog takvog "sniženja".

- Akcija u marketu na Miljakovcu 2. Od kad su oterali market sa niskim cenama cene su im i više nego bezobrazne i veće nego što su bile u prethodnom marketu, ali ove "akcije" sve češće viđam - napisao je jedan potrošač.

Među trikovima trgovaca je i stalno tumbanje robe sa jednog rafa na drugi, kako bi naveli ljude da uvek iznova traže ono što im je potrebno, a usput, pazare i ono što im nije bilo ni na kraj pameti, jedna je od uobičajenih zamki koju primenjuju i prodavci u Srbiji.

EVO KAKO NAS SVE TRGOVCI VARAJU

  • Prekucavaju rok trajanja na bajatim proizvodima
  • Prvo podignu cene, pa na njih daju popuste
  • Dopišu veću cenu pa je precrtaju, a važeća je stara cena
  • Jedna cena na polici druga na kasi
  • Sniženje proizvoda za samo 99 para
  • Menjaju raspored roba na rafovima da bi ste dok tražite kupili nešto drugo
  • Nema izlaza osim pored kase
  • Duplo veća kolica za kupovinu (povećavaju prodaju do 40 odsto)

Kako je Kurir i ranije pisao zakidanje na gramaži, prekucavanju roka trajanja namirnica svim kupcima je dobro poznata fora trgovaca, ali ono čega možda većina nije svesna je da su kolica za kupovinu sve veća i veća, što je psihološka igra trgovaca koji su shvatili da njihovim povećanjem povećavaju prodaju i za 40 odsto.

Bonus video:

03:13
"OVIM BI SAZNALI KAKO NAS TRGOVCI 'ŠIŠAJU' CENAMA" Gavrilović: To bi nam pomoglo da nađemo alternative, a informacije DELIMO JAVNO Izvor: Kurir TV