USKRŠNJA DONACIJA: Kompanija Nectar donirala proizvode i organizovala druženje sa decom iz SOS dečijeg sela u Sremskoj Kamenici
Kompanija Nectar, jedan od lidera u proizvodnji zdrave hrane i pića, povodom uskršnjih praznika je obradovala decu, štićenike SOS dečijeg sela u Sremskoj Kamenici. Kompanija je povodom predstojećih praznika organizovala druženje sa decom iz ove ustanove, tradicionalno farbanje uskršnjih jaja, i tim povodom donirala je značajne količine Nectar Family sokova i sokića za decu ovoj ustanovi. Deca su prilikom uručenja donacije učila o tradicionalnim načinima obeležavanja Uskrsa, družeči se sa zaposlenima u kompaniji i uživajući u proizvodima koji stižu iz Nectara.
Kompanija Nectar, kao porodična kompanija neguje tradicionalne vrednosti, što konstantno pokazuje kroz brojne aktivnosti koje za cilj imaju pomoć najmlađima, ugroženim grupama stanovništva ali i kroz brojne druge aktivnosti pa i sam redizajn svojih najpoznatijih brendova. Upravo prilikom uručenja donacije, najmlađi su mogli da vide nova, redizajnirana pakovanja Nectar Family sokova na kojima su prikazani najlepši i najpoznatiji predeli naše zemlje, a sve sa ciljem promocije tradicije i vrednosti koje neguje. Nectar Family sokovi od sada nose naziv Familija i kroz njihova pakovanja promovisaće se najlepši lokaliteti u Srbiji.
„Kao porodična kompanija koja je za dve decenije poslovanja izrasla od malog preduzetničkog poduhvata u lidersku kompaniju, od velikog značaja nam je čuvanje tradicije i porodičnih vrednosti. Kod nas radi više od 1.000 zaposlenih, a porodični duh, toplina i timska energija i dalje su prisutni. Današnje druženje sa decom iz SOS dečijeg sela predstavlja jedan od najznačajnijih i najlepših segmenata poslovanja naše kompanije, kojoj su pored tržišnih ciljeva, ovakve aktivnosti u najvišem rangu prioriteta. Cilj nam je da na razne načine potrošačima i pre svega najmlađima prenesemo značaj očuvanja tradicije, ljubav prema najbližima i sopstvenoj zemlji, što smo pokazali uporavo i kroz redizajn našeg najpoznatijeg brenda Nectar Family odnosno Nectar Familija sokova“, istakla je Nataša Jokić, direktor marketinga kompanije Nectar.
Promo
NIMALO SE NISMO UPLAŠILI SILEDŽIJA, NE DAMO IM SRBIJU! Vučić se obratio građanima: Srbiju im nećemo dati nizašta na svetu, jer Srbiju volimo više od svega