Na društvenim mrežama često se mogu pročitati i brojne potrošačke anegdote, a nedavno je jedna nasmejala mnoge korisnike.

Naime, jedna majka upitala je da li može zameniti farmerke koje su se pocepale kada je njeno dete palo.

- Dete palo i pocepalo nove farmerke. Ima li ikakvog smisla pokušati zamenu? - upitala je jedna majka u grupi "Mame Novosađanke".

Njenu objavu objavilo je i udruženje potrošača "Efektiva".

untitled.jpg
Foto: Printscreen Facebook

- Šta kaže struka, za prava ovog potrošača? - navodi se u njihovoj poruci.

Mnoge korisnike nasmejalo je ovo pitanje, te su se mnogi šalili.

Bilo je i onih koji su se šokirali.

- Ima roditelja, koji u vrtiću napomenu vaspitačici da se pripazi na detetove patike kad ih izvode napolju. Nove su i skupo plaćene. Zlo i naopako narode moj - navodi se u jednom od komentara.

Jedna žena napisala je da je skandalozno koliko su neki ljudi glupi.

- Obavezno! To je isto ko kad probaš krofnu, zagrizeš i vratiš. Dužni su da ti zamene i da ti upute izvinjenje - ironičan je jedan korisnik društvenih mreža.

Bonus video:

01:04
POTROŠAČI, OPREZ! Ovi parametri ukazuju na PREVARU Firme se snalaze na podle načine, ali se ovako možete SPASITI GUBITKA NOVCA Izvor: Kurir televizija