Beograđanka se na društvenim mrežama požalila na jedan market u kome tvrdi da je više puta kupila pokvarene suhomesnate proizvode.

Njena objava se pojavila na društvenoj mreži Instagram na stranici serbialivebeograd.

- Treći put u roku od mesec dana kupujemo pokvarene stvari na delikatesu. Dva puta im je oprošten buđav kačkavalj i pokvarena šunka. Juče kupljena šunka sva balava i pomodrela. Odlazim da tražim reklamaciju. Nisam imala fizički račun, ali ga imam skeniranog u aplikaciji za nagradnu igru. Jedva dođoh do menadžerke koja ne zna da sastavi prosto proširenu rečenicu i naiđoh na: "Ko zna gde ste je vi držali do juče" i "Mene bi bilo sramota da tražim 150 dinara" - napisala je ona i dodala:

pokvareni-suhomesnati-proizvodi.jpg
Instagram Printscreen/Serbialive_Beograd 

- Ne radi se o novcu, oprostila sam i skuplje stvari, ali ovo je postalo stvarno katastrofa da em si oštećen, em ćeš biti i okrivljen. Kojoj god prodavnici da se okreneš rizikuješ trovanje. Inspekcija pozvana zbog stava gospođe menadžerke, a ljudima savet da odmah proveravaju šta su kupili pre nego što bace račun - naglasila je ona.

Bonus video:

03:13
"OVIM BI SAZNALI KAKO NAS TRGOVCI 'ŠIŠAJU' CENAMA" Gavrilović: To bi nam pomoglo da nađemo alternative, a informacije DELIMO JAVNO Izvor: Kurir TV