Beograđanka tvrdi da radnica iz prodavnice koja se bavi prodajom obuće u jednom prestoničkom tržnom centru nije htela da joj vrati novac od reklamacije.

Na Instagram stranici serbialive_beograd pojavila se njena objava koja je izazvala reakcije korisnika ove mreže.

- Htela sam da ukažem na bezobrazluk i bahatost radnica iz radnje u tržnom centru. Danas mi stiže sms da je uvažena reklamacija i da mogu da podignem svoj novac. Posle sat vremena dolazim u radnju i prodavačica mi kaže: "Idite šetajte malo ili se vratite popodne ja nemam novca da isplatim." Nakon toga sam insistirala da mi daju novac ona potpuno neosnovano zove obezbeđenje i policiju - napisala je ona i dodala:

crni--petak-kupovina-prodavnice-trzni-centar-foto-zorana-jevtic--6.jpg
Zorana Jevtić 

- Dakle bez ikakvog napada i kao da samo jedva čeka da napravi problem. Odlazim bez para i zovu me posle par sati da sada imaju novac i da dođem. Odlazim u pola pet i njih četiri ne umeju da otkucaju da mi vrate novac. Čekam pola sata, ne mogu da verujem prete mi da ako sednem dobiću novac i nije važno da li danas ili neki drugi dan. Po drugi put odlazim bez svog novca i sada ponovo moram da idem, treći put danas. Maltretiranje ljudi iživljavanje i pretnje. Nečuveno!

reklamacija-obuce.jpg
Instagram Printscreen/Serbialive_Beograd 

Jedan korisnik je dao savet Beograđanki.

- Zovite direkciju, direktora maloprodaje i prijava. Oni kao firma znaju kako to sankcionišu, a te iste prodavačice primaju platu od prodaje robe, tj. nas potrošača. Kako kod njih tako svuda u trgovini, pa malo ljubaznosti nije na odmet. Zna se koja je smena bila, u ovom slučaju drugi put kad ste išli četiri prodavačice znači obe smene i više ne ostavljajte ni dinar u toj radnji - zaključuje se u objavi.