Potrošač iz Beograda tvrdi da je u jednom prestoničkom marketu više puta video pokvarenu hranu i da je slučaj prijavljivao inspekciji.

Na Instagram stranici serbialive_beograd pojavila se njena objava koja je podstakla i ostale da napišu da su sličan problem viđali u još nekim trgovinskim lancima.

- Večito problemi sa isteklim rokovima na mlečnom, delikatesu čak i u radnji. Nekoliko puta mi se dešavalo da suhomesnati proizvodi toliko smrde i da budu zeleni oni koji se seku. Na mlečnom nekoliko puta sam našla istekle rokove od pre šest, sedam dana. Radnici na sve to kažu: "Šta mi da radimo, nema radnika", a svaki dan presede ispred radnje "bleje" - piše u objavi:

pokvarena-salama.jpg
Instagram Printscreen/Serbialive_Beograd 

- Ja razumem da imaju pauzu, ali ceo kolektiv u isto vreme da izađe na pauzu čisto sumnjam... Nekoliko puta smo čak i inspekciji prijavljivali, ali džabe ispeglaju nekako i opet ista priča. A da ne pričam o tome što su im sve kasirke bahate i bezobrazne kad je u pitanju vraćanje artikala ili kad im se skrene pažnja... Tako da ljudi gledajte na svemu rokove, pa čak i na hemiji.

pokvarena-salama-2.jpg
Instagram Printscreen/Serbialive_Beograd 

Druga Beograđanka je napisala i da se njeno dete otrovalo pokvarenim sokom.

- Slala inspekciji i račune i slike robe sa isteklim rokom i ništa se nije desilo... Dete mi je popilo sok sa isteklim rokom koji je kupio za veliki odmor. Niko im ništa ne može - tvrde zabrinuti potrošači.

Bonus video:

03:21
"EVO ZAŠTO SU PAŠTETE TOLIKO SKUPE U MARKETIMA!" Stručnjaci otkrili: Marketingom uspevaju da nam prodaju proizvode po visokoj ceni Izvor: Kurir televizija