Pojedine kurirske službe su, naizgled suptilno, ali zapravo vrlo značajno nedavno promenile politiku poslovanja pa neki dostavljači robe ne samo da izbegavaju da idu "od vrata do vrata", već ni ne dostavljaju paket do adrese.

Sve to je izazvalo gnev kod potrošača, koji se sve češće žale udruženjima za zaštitu potrošača, objavljuju razne prigovore na društvenim mrežama, a upućuju ih i kurirskim službama.

Iz udruženja za zaštitu potrošača kažu da kurirska služba ne sme da manipuliše potrošačem i ucenjuje ga isporukom pošiljke tako što će on izaći iz svog stana na ulicu ili ispred zgrade, već svaki paket naručiocu mora biti isporučen na njegovoj adresi.

profimedia0351169012.jpg
Profimedia 

Prema Zakonu o zaštiti potrošača neće se smatrati da je izvršena uredna isporuka robe na adresu koju odredi potrošač ukoliko se roba ostavi ipred vrata kuće ili stana ili pak nekog drugog mesta. Neki pak kurir, tvrde potrošači, uopšte ne dostavljaju pakete.

Na Instagram stranici serbialive_beograd pojavile su se objave korisnika koji su imali ovakav problem s kuririma. Jedan od njih je objavio fotografije poruka koje su mu stigle od službe sa tvrdnjom da ga nisu ni zvali, a da su mu stigle dve poruke.

kuriri.jpg
Instagram Printscreen/Serbialive_Beograd 

- Ovo je istina, u poslednje vreme ne dostavljaju pakete uopšte. Slala sam milion mejlova, ali sam opet morala da idem lično da podižem. Dve bebe imam i tokom dana sam sa njima sama, a pošta je dalje od mene. Samo jedan čovek mi dostavi kad se desi da radi, ne znam kako se zove, ali je uvek doneo paket do devetog sprata i uvek dostavio, jer drugi samo isključe broj telefona - navodi se u objavi.

Takođe, postavljaju pitanje zašto onda papreno plaćaju dostavu kada paket ne dobiju na željenu adresu nego moraju sami da odu po njega.