Toalet papir je toliko uobičajen proizvod u domaćinstvu da ga primetimo tek kad ga nema – kao tokom panike i nestašica tokom pandemije 2020. godine. Ipak, mnoge iznenađuje činjenica da samo 25-30% svetske populacije koristi toalet papir, a uprkos tome tržište je eksplodiralo sa prihodima od 107,4 milijarde dolara u 2023. godini. Kina, koja prednjači u potrošnji, očekuje rast od čak 7% godišnje do 2027. godine.

Sa ovakvom potrošnjom dolazi i ozbiljan pritisak na životnu sredinu, a svetski brendovi moraju da zadovolje brojne standarde kako bi se njihovi toalet papiri uopšte našli na policama. U Srbiji, domaći proizvođač i jedan od najvećih izvoznika u Zapadnu Evropu nosi prestižni FSC sertifikat, što garantuje da papir dolazi iz održivo upravljanih šuma. Brend Perfex koristi najkvalitetniju čistu celulozu, što znači da je toalet papir prirodan, bezbedan i ekološki prihvatljiv.

Proizvodi linije Cotton like pored FSC sertifikata obećavaju luksuznu mekoću zahvaljujući troslojnoj strukturi i posebnom srednjem sloju koji pruža dodatnu udobnost. Naime srednji sloj koji je potpun o očuvan i bez udubljenja omogućava da papir bude mekan i da ima više namotaja jer nema velikih “bušotina” na površini koje doprinose da rolne izgledaju “naduvano” iako su zapravo dosta siromašnije kada je reč o količini listića.

Promo