BRUKA: Zakazivanje pregleda 118 dinara po minutu
BEOGRAD - Nek im je na čast!
U slučaju da telefonskim putem na broj 0900/333-000 zakazujete lekarski pregled u Domu zdravlja Voždovac, trebalo bi da znate da će vas to koštati 118 dinara po minutu!
To nam je juče rekao ogorčeni čitalac koji je pre nekoliko dana, zahvaljujući telefonskom listingu, otkrio da mu je račun za telefon uvećan za više od 700 dinara. Razlog - zakazivanje lekarskog pregleda.
Da zlo bude veće, podatak o naplati nije istaknut, nema ga ni na sajtu DZ, pa pacijenti troše veliki novac ne znajući za to.
- Frapirala sam se kad sam u čekaonici Doma zdravlja od starije gospođe saznala kolika je tarifa. Ja sam prilikom zakazivanja pregleda u razgovoru s medicinskom sestrom provela minimum pet minuta. Pomnožite to sa 118 dinara, pa ćete videti da suma uopšte nije beznačajna. Dodajte na to prevoz do tamo, razne participacije, lekove... Neverovatno koliko vas bolest košta. Još malo pa sam mogla da odem u privatnu ordinaciju! - objašnjava za Kurir Milica L. (35), koju je najviše iznerviralo to što na tako perfidan način uzimaju pare ljudima, i to onima kojima je zdravlje ugroženo.
U ovoj zdravstvenoj ustanovi dobili smo informaciju da se zakazivanje pregleda pozivom na taj broj plaća po pomenutoj tarifi, ali da postoji i drugi broj, putem kojeg građani mogu zakazati pregled besplatno.
Direktorka DZ Nada Jovanović Vasiljević u toku jučerašnjeg dana nije odgovorila na naša pitanja. Njih smo uputili i gradskom sekretarijatu za zdravstvo, gde su nam saopštili da su stupili u kontakt s direktorkom i da nam je ona poručila da je ugovor poništen i da se ta usluga više ne naplaćuje.
S kim je ugovor potpisan, kada je poništen i koliko dugo je pacijentima na ovaj način uziman novac, nisu znali da nam kažu.
GSZ: Više se ne naplaćuje!
U gradskom sekretarijatu za zdravstvo (GSZ) rekli su nam da je ugovor između telefonskog operatera i DZ Voždovac poništen i da se zakazivanje pregleda više ne naplaćuje.
- Gradska uprava je inicirala da se uvede telefonsko zakazivanje pregleda radi bolje organizacije i većeg komfora pacijenata. Na zdravstvenoj ustanovi je bilo da vide da li će to postići preko postojećih centrala, putem posebnih kol-centara ili mobilnih telefona medicinskog osoblja. Sami su potpisivali ugovore s telefonskim operaterima - rekli su nam u sekretarijatu.
"S PREDSTAVNICIMA KOMPANIJE ZIĐIN O DALJOJ SARADNJI" Vučić posle sastanka: Posebno smo se osvrnuli na ekonomski značaj projekata i otvaranje novih radnih mesta