Prema podacima NOPS-a, juče nije bilo gužvi u hipermarketima, značajno je opao broj kupaca, a građani su se uglavnom odlučili za kupovinu na pijacama ili u manjim marketima iz komšiluka

BEOGRAD - Nacionalna organizacija potrošača Srbije (NOPS) tvrdi da je prvi organizovani bojkot kupovine u hipermarketima u Srbiji zbog povećanja cena uspeo, jer je 15.000 ljudi učestvovalo u njemu.

Prema podacima NOPS-a, juče nije bilo gužvi u hipermarketima, značajno je opao broj kupaca, a građani su se uglavnom odlučili za kupovinu na pijacama ili u manjim marketima iz komšiluka, kupujući samo nužne artikle i proizvode.

„Iako su hipermarketi u toku jučerašnjeg dana, tvrdili kako je kod njih stanje uobičajeno, raduje nas pokušaj jednog lanca da privuče kupce vanrednim popustom od 10 odsto na sve arktikle kupljene u toku današnjeg dana.

Ovaj potez sam po sebi govori o uspehu cele akcije i činjenici da potrošače, počinju da shvataju ozbiljno“, naglašava se u saopštenju NOPS-a.

NOPS je pozvao i ostale trgovinske lance da se povedu ovim primerom i da trajno skinu minimum 10 odsto sa cena svih poskupelih artikala, jer kako se naglašava, očigledno je da se može i da ima prostora za normalne tržišne cene.