Direktor „Stratedžik marketinga“ saopštio da podatak o 351.757 čitalaca Blica nije tačan. Kurir objavljeni broj pronašao na sajtu izdavača novina

BEOGRAD - Malo su se prešli.
Povodom članka objavljenog u Kuriru 3. novembra pod naslovom „Kako se otima tržište reklama“, reagovao je Srđan Bogosavljević, direktor „Ipsos stratedžik marketinga“. Kako je naveo, citirani podatak o 351.757 čitalaca Blica prosečno ne odgovara istini, već je reč o 951.757 čitalaca. Podsetimo, Kurir je podatak o 351.757 čitalaca Blica u periodu januar-jun 2011. pronašao na sajtu kompanije „Ringijer Aksel Špringer“, izdavača Blica.

Probali smo juče da ponovo nađemo ovaj podatak, ali ga na sajtu više nije bilo. Ubačeni su novi podaci za isti period, ali za ovu godinu. Čitanost Blica sada je 939.064, a prodati tiraž 120.183. U odnosu na „skinute“ podatke, prodati tiraž je manji za skoro 20.000, a čitanost veća za oko 600.000.

(E. K.)