Poruku „Ili jesi ili nisi“ koju smo osmislili za „lav“ pivo potrošači ne zaboravljaju, i na to smo ponosni

BEOGRAD - Dobro izražena istina!
To je naš moto i princip, star jedan vek, skoro koliko i postoji kompanija „Meken“. Njime se vodimo, izjavio je u intervjuu za Kurir direktor kompanije „Meken“ za centralnu i istočnu Evropu Ričard Boner Dejvis. Ova kreativna agencija nedavno je proslavila 15 godina od osnivanja i poslovanja u Srbiji.

♦ Šta je to što „Meken“ ima u odnosu na konkurenciju?
- Kao i kod većine industrijskih grana, konkurencija u našem poslu je izuzetno jaka. Rezultati našeg principa kojim se vodimo jesu uspešni brendovi izraženi kroz slogane koji su i dalje prepoznatljivi. Na primer: „Loreal“ - „Jer vi to zaslužujete“, „Koka-Kola“ - „Otvori za radost“ ili kao kod vas u Srbiji „Ili jesi ili nisi“ - za „lav“ pivo. Sve ove poruke širom sveta činimo relevantnim za potrošače naših klijenata. Na to sam najviše ponosan kada razmišljam o „Mekenu“ i mislim da je to ono što nas izdvaja od konkurencije.

„Meken“ je u Srbiji prisutan već 15 godina. Da li je Srđan Šaper dobar partner?
- Iskreno, Srđan Šaper i „Meken grupa“ su pravi i pouzdani partneri. Srđan i njegov tim su na najbolji način primenili globalni princip rada „Mekena“, što je potvrđeno kroz dugoročnu saradnju sa međunarodnim kompanijama, regionalnim i lokalnim klijentima. Ponosan sam što ga imamo za partnera.

(S. S.)

Cilj - da budemo najbolji

♦ „Meken Beograd“ osvojio je Bronzanog, a „Meken Skoplje“ Zlatnog lava... da li su vam nagrade važne?
- Kreativnost u ovom regionu značajno se razvija. Dajemo sve od sebe da budemo najbolji. Kreativnost je važna. To je ono što „Meken“ predstavlja. Mi kroz „Dobro izraženu istinu“ stvaramo priču o brendu na najsveobuhvatniji i najkreativniji način.