WMG nastavlja sa apsolutnom dominacijom na srpskom tržištu i to sa 156,720 korisnika više od drugoplasirane, odnosno 318,720 više od trećeplasirane medijske grupacije, pokazuju septembarski podaci zvaničnog merenja čitanosti portala u Srbiji, koje sprovodi kompanija Gemius.

WMG GRAFIKONI 01-10-24_5 Najviše jedinstvenih korisnika.jpg
Kurir 

Najčitaniji smo i najposećeniji sa najangažovanijom i najlojalnijom publikom, a naš medijski portfolio pokriva 76.31% internet korisnika u Srbiji.

Zahvaljujemo se svima koji svoje poverenje ukazuju našim portalima, na čelu sa Kurirom, Mondom i Espresom, koji se konstantno nalaze među top 10 sajtova u Srbiji.

WMG GRAFIKONI 01-10-24_4 Najviše poseta.jpg
Kurir 

Snaga medijskih grupacija

U septembru WMG ne samo da je ponovo bio rekorder po broju otvorenih stranica, broju poseta i jedinstvenih korisnika, već je 76.31% korisnika interneta u Srbiji provodilo po 1 sat i 5 minut mesečno na našim portalima.

Snaga medijskih grupacija prikazana je na posebnom Gemius grafikonu koji ilustruje dve ključne metrike, internet reach i vreme provedeno na sajtu (graf: ATS), što na još bolji i pregledniji način prikazuje pravu snagu medijskih grupacija. Sa ovako predstavljenim parametrima, još je očiglednije koliko je WMG ispred svoje konkurencije.

Screenshot 2024-10-01 141907.jpg
Kurir 



Grafikon koji pokazuje snagu medijskih grupacija u Srbiji, Izvor: Gemius*

WMG lider na digitalu u svim segmentima

WMG je na ubedljivom prvom mestu po broju otvorenih stranica, i to sada već četvrtu godinu zaredom. U septembru su posetioci naših internet izdanja otvorili preko 220 miliona stranica, što je za 29% više u odnosu na drugoplasiranog konkurenta, a čak 83% više u odnosu na trećeplasiranog.

WMG GRAFIKONI 01-10-24_3 Najvise otvorenih strana .jpg
Kurir 

Kada se sabere vreme koje su građani Srbije proveli na sajtovima WMG u septembru, dobije se neverovatan broj – 421 godina i 230 dana, što je čak 3.6 miliona sati. To znači da smo za 21% ispred drugoplasiranog izdavača, a 51% u odnosu na trećeplasiranog izdavača.

WMG dominira i u broju poseta: samo u septembru građani Srbije su preko 84 miliona puta posetili naše sajtove, što je 21% više od drugoplasiranog i 50% više od trećeplasiranog na Gemius listi.

WMG je digitalna medijska kompanija broj 1 u Srbiji i po broju jedinstvenih korisnika

WMG GRAFIKONI 01-10-24_1 Svi grafikoni.jpg
Kurir 

Dominacija u kategorijama VESTI, SPORT, ŽENA/LIFESTYLE I BIZNIS

Ako se posmatraju pojedinačno kategorije sadržaja, WMG je ubedljivi lider u najvažnijim segmentima: vesti, sport, žena/ lifestyle i biznis

*WMG News (Kurir (Hronika, Društvo, Planeta, Beograd, Politika, Srbija, Region), Mondo Info, Espreso (Vesti, Svet), Ringier News (Blic - Vesti (Hronika, Društvo, Svet, Beograd, Politika, Srbija, Vojvodina, Republika Srpska), WMG Sport (Kurir Sport, Mondo Sport, Espreso Sport), Ringier Sport (Sportal), AMG Žena/Lifestyle (Stil, Lepa i Srećna, Wanted, Sensa, Stvar ukusa, Yumama, Glossy, Elle), Ringier Žena/Lifestyle (Blic žena, Ana.rs), WMG Estrada/Zabava (Kurir Stars, Mondo Zabava, Espreso Showbiz, Ringier Estrada/Zabava (Blic Zabava, Puls Online, )WMG Biznis (Kurir Biznis, Smartlife,E upravo zato), Ringier Biznis (Blic Biznis)

WMG GRAFIKONI 01-10-24 KATEGORIJE_1 Svi grafikoni.jpg
Kurir 

HVALA NA POVERENJU!

Pored Kurira, Monda i Espresa, u rezultatima medijske divizije WMG učestvuju i naši specijalizovani brendovi: Smartlife, Lepa & Srećna, Stvar ukusa, Sensa, Wanted, Yumama, Glossy, Stil, Elle Srbija, EUpravo zato i drugi. Deo WMG porodice je i oglasnik Sasomange, koji beleži konstantan rast u broju oglasa i registrovanih korisnika.

Zahvaljujemo se svima vama koji doprinosite našim uspesima: našim čitaocima i gledaocima, svim našim zaposlenima, klijentima i partnerima.

WMG GRAFIKONI 01-10-24_2 Najduže vreme zadržavanja na sajtovima (h) .jpg
Kurir 

*Istraživanje gemiusAudience prati posećenost srpskih veb-stranica. U istraživanju učestvuje preko 100 srpskih internet sajtova, zbog čega je gemiusAudience postao standard u internet istraživanju i merenju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internet mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Evrope. Podaci ovog, za sada jedinog zvaničnog istraživanja posećenosti srpskih veb-stranica su uporedivi i javno dostupni na adresi