Mnogo radnika, posebno u kozmetičkoj branši, žali se da se klijenti ne pojavljuju na zakazanim terminima niti blagovremeno obaveštavaju da neće doći, te je jedna devojka koja radi nokte rešila da od svojih mušterija uzima depozit na uslugu, odnosno rešila je da im naplati 50 odsto od cene i - pre nego što se pojave u salon.

- Pozdrav svima, evo jedno kratko obaveštenje. Od 2. oktobara - novo pravilo. Sve nove devojke koje kod mene žele da zakažu termin mogu to da urade na mrežama, s tim da od sada ide 50 odsto uplata unapred. Znači, u zavisnosti šta radimo, dogovorimo neku sumu i 50 odsto će ići uplata meni na račun. Vi meni pošaljete dokaz o uplati, a ja vama tek onda kažem da je zvanično zakazan termin. I to je to! - ispričala je ona u snimku koji je objavila na Tik Toku, objasnivši svoje razloge:

shutterstock-724887952.jpg
Shutterstock 

- To je da se ja pokrijem zbog vaših nadolazaka, nejavljanja i svega ostalog što se dešava. Devojke koje se bave poslom će razumeti o čemu pričam. Tako da - došli smo do depozita - ispričala je ona ljutitim tonom i dodala da ovo pravilo važi samo za devojke koje prvi put dolaze kod nje. 

Mnoge koleginice u branši su je podržale u komentarima očigledno znajući o čemu priča.

"Tako i treba!", "Bravo", "Svaka čast, koleginice, razumem razloge", bili su samo neki od komentara. Međutim, bilo je i onih pomalo zajedljivih.

- Pretpostavljam da se na kraju uredno dobije fiskalni račun - napisala je jedna devojka.

"Da, da, i račun za firmu", odgovorila joj je autorka snimka.

"Zbog čega tako?", interesovala se jedna devojka koja se ne bavi tim poslom 

- To je za one momente kada se ne javite ni porukom da ipak nećete doći, a ja sedim i čekam i tako izgubim vreme i novac, jer sam mogla ubaciti nekog drugog - objasnila joj je.