Plaćanje računa za električnu energiju postalo je i brže i jednostavnije od kako je „Elektroprivreda Srbije“ omogućila građanima da preko portala ili mobilne aplikacije „Uvid u račun“ izmire svoje obaveze. Broj korisnika premašio je 621.000 i to je najbolji pokazatelj da građani sve više prepoznaju brojne benefite korišćenja ovakvih usluga.

Penzioner Aleksandar Janković nije verovao da u poznim godinama može da savlada sve tehnike plaćanja preko mobilnog telefona. Zadužio je unuku, i ona mu za manje od dva minuta plati račun za struju preko EPS aplikacija.
- Nikada nisam voleo da idem na šalter da plaćam, gubi se vreme. Više ni ne proveravam sanduče da bih uzeo račun za struju. Dobro je što postoji ova aplikacija, a unuka mi je rekla da su tu svi računi u poslednje tri godine, da mogu da pratim koliko sam kojeg meseca trošio. Ima dosta zanimljivih i korisnih podataka – kaže Janković.
Korisno je i što putem aplikacije građani mogu brzo i jednostavno da preuzmu račun odmah po formiranju, pre štampanja i distribucije, i da ne čekaju da im stigne u papirnoj formi.

- Pogodnost je što od 1. novembra ove godine od 31. oktobra 2025. odobravamo popust od 30 dinara na naredni račun za plaćanje preko portala i aplikacije. Na taj način građani koji plate račun preko portala, uz proviziju od 28,77 dinara, na narednom računu dobiju popust od 30 dinara i faktički ne plaćaju proviziju – kažu u EPS. – Postoji redovni popust od pet odsto za plaćanje računa na vreme koji koristi 65 odsto građana.
Istovremeno, sve više je građana koji su se opredelili da račun za električnu energiju dobijaju isključivo elektronskim putem, umesto u papirnoj formi i time doprinose očuvanju životne sredine. Oni već od prvog narednog računa imaju pravo na popust od 50 dinara.

Na svim platformama
Mobilna aplikacija „EPS Uvid u račun" dostupna je korisnicima na platformama iOS i Android i besplatno se može preuzeti na Google Play i App Store prodavnicama. Sav sadržaj je dostupan na ćirilici i latinici, kao i na engleskom jeziku.

Digitalizacija za uspešno poslovanje

Sve veći broj institucija i kompanija uvodi elektronsko plaćanje i digitalizuje svoje usluge. Nove usluge prema kupcima na digitalnim platformama od izuzetne su važnosti u procesu digitalizacije i to je način na koji će se u budućnosti dominantno razmenjivati informacije između pružaoca usluga i klijenata. EPS je prepoznao da bez digitalne transformacije u bliskoj budućnosti nema uspešnog poslovanja.