Sve više malih biznisa i onih srednje veličine prate trend mobilnih aplikacija, jer imati aplikaciju znači mnogo više nego prilagoditi veb-sajt manjem ekranu

Ako mislite da su mobilne aplikacije potrebne samo velikim brendovima, grešite. Sve više malih biznisa i onih srednje veličine prate trend mobilnih aplikacija, jer imati aplikaciju znači mnogo više nego prilagoditi veb-sajt manjem ekranu. Ukoliko pripadate onoj grupi preduzetnika koja još uvek razmatra pravljenje aplikacije za svoj biznis, evo nekoliko jakih razloga da donesete pozitivnu odluku.

Bićete konstantno vidljivi za klijente.
Da bi bilo šta uradio na svom telefonu, svaki korisnik, pre svega, mora da ga otključa i skroluje kroz aplikacije ili ekrane. Čak i ukoliko ne klikne na vašu aplikaciju, korisnik koji je ima na svom mobilnom aparatu će je svakoga dana videti po nekoliko puta. Možda zvuči nevažno, ali svaki put kada vidi ikonicu, svest o vašem brendu će biti jače utisnuta u njegovo iskustvo. A kada im bude trebala usluga koju pružate ili proizvod koji nudite, budite sigurni da će prvo posegnuti za vašom aplikacijom.

Stvorićete kanal direktnog marketinga.
Osim što pružaju opšte informacije: cene, formulare za kupovinu, pretrage i još mnogo toga, ove aplikacije se mogu efektno koristiti za marketing. Posebne pogodnosti, popusti, bonusi i nagrade – sve što vam je važno da komunicirate svojoj ciljnoj grupi uz pomoć aplikacije možete uraditi brže i jeftinije. Notifikacije pomoću kojih vaša aplikacija može obaveštavati korisnike vodi vas do bliže interakcije sa svakim klijentom.

Lakše ćete izgraditi brend.
Mobilna aplikacija može mnogo pomoći u brendiranju i daljem podizanju svesti o vašem brendu. U zavisnosti od vrste poslovanja i načina na koji želite da se pozicionirate, možete je učiniti funkcionalnom, šokantnom, informativnom ili provokativnom. Cilj je da napravite nešto što će istovremeno vaši klijenti voleti, nešto što će biti prepoznatljivo, ali i lepo dizajnirano. Ako ovo sprovedete kako treba, sve više ljudi će preuzimati vašu aplikaciju, a oni koji su je probali će je preporučivati drugima.

Poboljšaćete odnos sa klijentima.
Bez obzira šta prodajete, vašim klijentima je potreban način da vas lociraju. Mogućnost implementiranja korisničkog servisa za njihove poruke u aplikaciju može olakšati komunikaciju i poboljšati poslovanje.

Istaći ćete se u odnosu na konkurenciju.
Mobilne aplikacije za male biznise su još uvek retke. Upravo na ovom polju možete napraviti prednost koja vam je potrebna za dobar start. Vaši klijenti će ovu inicijativu pozdraviti, a vi ćete steći imidž naprednog preduzetnika, koji nastoji da svojoj klijenteli maksimalno olakša interakciju.

Negovaćete lojalnost potrošača.
Sa „vrištećim” marketingom koji nas sa svih strana okružuje potrošači gube poverenje i postaju oprezni. Pametno napravljena mobilna aplikacija može se čitati kao proizvod iskrene želje da se pomogne klijentima, što, u suštini, i jeste njen cilj. A svaki potrošač ceni napor koji neko učini da mu pomogne – od ljubaznog osoblja u prodavnici, do kvaliteta proizvoda ili usluge koja se nudi.

Mobilne aplikacije će, pre ili kasnije, postati standard za male biznise. Zato je bolje iskoristiiti trenutak pre nego što se to desi. Odluka o tome da li ćete naučiti da mobilnu aplikaciju napravite sami i tako uštedeti novac ili ćete angažovati programera, ostaje na vama.