3 mesta gde najlakše možete napraviti sajt
Korist koju mali i biznisi srednje veličine imaju od prisustva u online svetu danas je očigledna. Većina ljudi koristi pretraživače da pronađu usluge ili proizvode. Vreme štampanih oglasa polako prolazi, jer su i korisnici pametniji i zahtevniji. Ako biznis ne postoji na internetu, velike su šanse da izgubi ogroman broj potencijalnih lokalnih klijenata.
Postoji mnogo platformi za poboljšanje veb saobraćaja. Ovom prilikom predstavljamo vam tri brza načina da dođete do internet predstavništva kroz poređenje u ključnim aspektima za vaše poslovanje. Možda će Web.com, Wix ili Weebly rešiti vaše probleme.
Integracija sa društvenim medijima
Brendiranje preko više online platformi svakako će rezultirati podizanjem svesti o postojanju kompanije. Nezavisno od ciljne grupe kojoj se obraćate, prisustvo na društvenim medijima je preporučeno.
Platforma Web.com nudi biznisima potpunu uslugu na Facebooku ‒ promovisanje, građenje auditorijuma i stupanje u interakciju sa korisnicima.
S druge strane, predefinisana Weebly rešenja podrazumevaju prečice za Twitter, Facebook, LinkedIn i Pinterest ‒ što je direktna veza sa kompanijskim društvenim medijima.
Wix takođe ima jako dobru podršku za društvene medije. Pruža mogućnost uvida u dešavanja na mrežama na kompanijskom sajtu, opciju za prikazivanje Facebook komentara na samom sajtu, kao i pomenute prečice.
Generisanje leadova
Veb stranica ne radi svoj posao ukoliko ne generiše kvalitetne kontakte (leads). U cilju širenja, potrebno je pronalaziti nove klijente i stalno podizati svest o ponudi usluga.
Sve tri platforme pružaju mogućnost lakog sticanja novih kontakata. Web.com ima sopstveni program ‒ Local Leads. Njime kompanija dobija SEO usluge (optimizacija sadržaja za bolju vidljivost na pretraživačima), plaćene kampanje, optimizaciju mape itd. Weebly s druge strane dozvoljava lako pravljenje formulara pomoću kojih se stiču korisne informacije o posetiocima, kao što su e-mail adrese i broj telefona. Pored toga, Wix pomaže sticanju informacija preko kontakt formi, a tu su i e-mail marketing kampanje, pa i mogućnost chata uživo.
Izazvati interesovanje posetilaca je od velike važnosti
Što duže vremena vaši posetioci provedu na sajtu, to su veće šanse da povećate profit. Zato je važno da vaša veb stranica dozvoljava postavljanje dopadljivih sadržaja, pruža mogućnost komunikacije i interakcije.
U tom smislu, Web.com pomaže zahvaljujući predefinisanom dizajnu sa dopadljivim bojama, predviđenom mestu za obilje slika i, najzad, zahvaljujući lakoj navigaciji. Ova platforma takođe uključuje mogućnost pravljenja mobilnog sajta, što je trend koji preuzima primat.
S druge strane, Weebly nudi mogućnost „blogovanja”, a takođe poseduje interesantne dizajn teme uz mogućnost postavljanja video klipova visoke rezolucije.
Preko Wixa se mogu praviti ankete u cilju dobijanja povratnih informacija od klijenata. On takođe povezuje sadržaj sa društvenih medija sa sajtom. Posebna pogodnost koja će zaintrigirati mnoge vlasnike biznisa jeste više od 200 aplikacija koje Wix nudi za e-mail marketing.
Mali biznisi danas naprosto ne mogu preživeti bez ozbiljnog angažmana na internetu. Uz pomoć ovih platformi uštedećete sate i sate. Dostizanje šireg auditorijuma i povećana efikasnost su samo neki od razloga zašto vaš biznis treba da prebacite u online svet, preko neke od ovih platformi.
Možda opcije obrađene tekstom nisu dovoljno atraktivne za vas. U tom slučaju, uvek možete posegnuti za WordPressom koji je najpopularnija platforma, ili i sami ovladati tehnikama veb dizajna. O efektnim obrazovnim programima u domenu veb dizajna informišite se ovde.
"PONOSAN NA ČINJENICU DA U PREMIJERU ORBANU IMAMO ISKRENOG PRIJATELJA" Predsednik Vučić se oglasio iz Budimpešte posle sastanka s mađarskim premijerom (foto)