Može se reći da danas postoji aplikacija za sve što nam padne na pamet. Ali da li je zaista tako?

Ako ste onlajn preduzetnik ili vlasnik malog biznisa, sigurno ste u svakodnevnoj praksi već imali problema u komunikaciji, upravljanju podacima ili računovodstvu. Predlažemo vam da sebi olakšate život tako što ćete koristiti neku od ovih pet aplikacija.

1. Dropbox
Ako želite da pošaljete fajl veći od 25 megabajta, retko koji servis za slanje mejlova će vam to dozvoliti. Jedno od jednostavnih rešenja jeste Dropbox. Pravljenjem naloga u Dropboxu ostvarićete 2GB prostora koji vam dozvoljava da čuvate i delite fajlove sa bilo koje tačke pokrivene internetom.

Dropbox je takođe dobar izbor za saradnju više članova tima na jednom dokumentu. Alternativa dropboxu su Google Drive, Box ili One Drive. Svaki od ovih servisa ima prednosti i mane, pa je na vama odluka da izaberete onaj koji najviše odgovara potrebama biznisa koji vodite.

2. Team Viewer
Ponekad je teško mejlom ili telefonom objasniti neku specifičnost posla. Morate da je pokažete kolegama da bi je oni razumeli. Ovde ulazi na scenu Team Viewer. Preko njega možete i pristupiti tuđem PC-ju koji se nalazi u mreži i kontrolisati ga.

Veoma je koristan u situacijama kada, primera radi, saradniku treba da pokažete kako da pristupi nekoj komandi. Team Viewer radi podjednako na Windowsu i Macu, pa nećete imati brige zbog kompatibilnosti.

3. Wave Accounting
Možda će vam zauvek biti potrebno računovodstvo na papiru, ali pomoću Wave Accountinga možete celokupnu bazu podataka i istoriju promena imati na internetu. Pomoću ove aplikacije upravlja se fakturama, računima, priznanicama i onlajn plaćanjem. Tu su i predefinisani šablonizovani obrasci na kojima je vama ostavljeno samo da popunite praznine. Jednostavna aplikacija, a štedi vreme. U osnovnom obliku je potpuno besplatna.

4. Bitrix 24
Bitrix 24 predstavlja CRM (Customer Relationship Management) sistem koji sadrži internu društvenu mrežu, svoj prostor za skladištenje i deljenje dokumenata, a preko ove aplikacije može se čak i telefonirati. Još jedna olakšavajuća okolnost jeste činjenica da podržava operativne sisteme Android i IOS, pa mu je moguće pristupiti i putem telefona.

BItrix 24 dozvoljava vam da dodate do 12 zaposlenih uz 5 GB prostora na disku. A mobilna verzija aplikacije je besplatna.

5. Evernote
Evernote se brine o pisanju beležaka i evidenciji zadataka. Može se lako sinhronizovati sa desktop računarom. Bilo da hoćete da napravite podsetnik, sačuvate omiljene veb-stranice ili da zabeležite novu ideju, Evernote je tu da vam olakša posao.

Može se reći da danas postoji aplikacija za sve što nam padne na pamet. Ali da li je zaista tako? Problem za koji još ne postoji rešenje u vidu aplikacije sam po sebi predstavlja ideju za nov, unosan biznis. Sve što treba jeste da napravite aplikaciju koja ga rešava. A danas je ovu veštinu moguće naučiti za relativno kratko vreme. O efektnim obrazovnim programima u domenu razvoja mobilnih aplikacija informišite se ovde.