Evaluacija postignutih rezultata kroz analitiku – konverzacije, posete i interakcije jedan je od najboljih putokaza i merila toga da li ste na pravom putu

Danas se ne može zamisliti vođenje biznisa bez široke upotrebe društvenih medija. Fejsbuk, Tviter, Pinterest – sve su to moćni alati koje ozbiljni marketinški znalci svakodnevno koriste. Evo nekoliko saveta za to kako da ova dostupna sredstva upotrebite tako da na najubedljiviji način ispričate svoju priču.

Budite lider

Bez čoveka nema brenda. Da biste postali neko koga smatraju autoritetom, morate da uzmete učešće u razgovorima na internetu, delite sadržaje i, što je najvažnije, komunicirate sa stručnjacima iz oblasti koja vas zanima – pitate ih za mišljenje i komentarišete njihove objave. Imajte svoje mišljenje i nesebično delite ideje.

Koristite vizuelna sredstva

Upotrebite sliku, info-grafik ili video-snimak tako da privučete pažnju na vaše priče. Blog Buffer Social izveštava da tvit postovi sa slikama imaju 150 procenata više odgovora od onih koji sadrže samo tekst.

Dajte korisnicima pravu vrednost

Kvalitet pobeđuje kvantitet. Dajte vašim posetiocima činjenice, brojeve, vesti, informacije i znanja koja mogu da iskoriste. Davanje prave vrednosti ključ je uspeha u kreiranju marketinških sadržaja.

Ažurirajte redovno, ali pametno

Redovno ažuriranje je važno, ali kao što smo već pomenuli – kvalitet uvek pobeđuje kvantitet. Nemojte po svaku cenu zatrpavati pratioce nepotrebnim sadržajem. S druge strane, budite lukavi. Primera radi, 16 posto svih „lajkova” na Fejsbuku pojavljuje se petkom, kako izveštava Social Intelligence Report. Zato, upoznajte dobro svoje ciljne grupe, njihove navike i omiljene društvene mreže. Koristite alate za zakazivanje postova u terminima koji su se pokazali najoptimalnijim.

Imajte uvid

Evaluacija postignutih rezultata kroz analitiku – konverzacije, posete i interakcije jedan je od najboljih putokaza i merila toga da li ste na pravom putu. Pokušajte da iz ovih podataka razumete kakva vrsta sadržaja donosi rezultate, a kakva ne donosi. Naravno, bez testiranja nema uspeha, pa se slobodno osmelite da ponekad napustite proverenu formulu. Možda uspete da otkrijete još bolju.

Menadžment sadržaja na društvenim mrežama je jedno od zanimanja koja su sve popularnija. Danas već postoje obrazovni programi koji pripremaju za ovaj kreativan posao. Više o takvim programima u Srbiji možete saznati ovde.