Ako ne prikupljate i ne analizirate podatke o komercijalnim sajtovima u pokušaju da pružite najbolje iskustvo kupcima, postoji velika šansa da će vaš posao ubrzo nestati ili se izgubiti u moru osrednjosti.

Iskustvo koje pružate kupcima kada posete vaše stranice jeste osnova i nužnost za uspešnu prodaju. Međutim, to ne znači da ih ne možete i zabaviti.

Pred vama su neki od primera inovativnih pristupa osmišljavanju nastupa na internetu koje su razni brendovi upotrebili kako bi poboljšali iskustvo korisnika. Neki od njih sigurno neće biti baš ono što vama treba, ali vas mogu podstaći da počnete da razmišljate drugačije.

Mini Morris
Na novom sajtu Mini Morrisa možete saznati sve što ste ikada želeli da znate o njihovom automobilu, jednostavnim pregledom veb stranice. Uz razne fotografije i video-klipove, možete da vidite detalje vozila: volan, radio, gepek, možete sagledati kako automobil izgleda iz raznih uglova, u pokretu itd.

Beaked/Roast
Ova kompanija je zaista posebna pre svega po načinu izrade svojih proizvoda. Naime, oni prave nameštaj, poput stolova za kafu, koristeći daske za skejtbord. Kada imate samo nekoliko proizvoda u ponudi, to vam otvara mogućnost da kreirate sajt prepun zanimljivih detalja. Tako je ova kompanija ispunila svoj sajt velikim i lepim fotografijama detalja koji njihove proizvode čine posebnim. Krećući se po veb stranici možete naići i na video koji se sam pokreće i prikazuje proces nastajanja njihovih proizvoda.

Alkemistry
Jedna od prestižnih i luksuznih američkih zlatara Alkemistry na svom sajtu je pokazala nov pristup personalizaciji. Prilagođenost svakom pojedinačnom kupcu u poslednje vreme sve je popularnija u marketingu. Alkemistry to radi na inovativan način. Naime, na ovom sajtu svakom posetiocu Alkemistry čita astrološki grafikon i na osnovu astroloških vibracija preporučuje koji nakit je najbolji izbor upravo za nju ili njega.

Structube
Kanadska kompanija za proizvodnju nameštaja u velikoj meri koristi video-snimke na svojim veb stranicama. Ti klipovi su posebno korisni za isticanje svestranosti njihovih inovativnih proizvoda.

BRÜGGLER
Na ovom sajtu možete sami kreirati svoj švajcarski sat. Interaktivna stranica vam omogućuje da birate boju, vrstu kaiša, model itd. Čini se da je Bruggler otišao čak i dalje od zlatare Alkemistry u personalizaciji sajta. Sliku svakog časovnika koji sami osmislite možete da sačuvate i da potom započnete da dizajnirate nov.

Jack & Jones
Jack & Jones – robna marka uspešne danske kompanije Bestseller, predstavlja urbanu modu za buntovne, slobodnomisleće i provokativne ličnosti. Na svom sajtu oni nude svojim potrošačima mogućnost da obiđu njihov studio u kom se šije odeća od teksasa. Na ovaj način sajt Jack & Jones nudi svim posetiocima lepo, detaljno, zanimljivo putovanje, sa mnoštvom slika.

Goen
Uz multimedijalno uputstvo, na ovom sajtu možete naučiti sve o ritualu ispijanja zelenog čaja.

Two Socks
Na sličan način kao i Bruggler, ova kompanija na svom sajtu nudi posetiocima mogućnost da sami dizajniraju svoje čarape. Možete odabrati boju, šare i materijal. Uz to imate i mogućnost da izaberete čarape po tipu ličnosti. U ponudi su modeli za: poslovni, ekstrovertni, kreativni, alternativni tip ličnosti...Internet danas pruža odlične mogućnosti za pokretanje i vođenje e-trgovine, bilo da li se radi o postojećoj kompaniji koja želi da poveća broj kanala prodaje ili je u pitanju nova kompanija koja je osnovana da bi se bavila isključivo trgovinom na internetu. Više o vođenju e-trgovine, onlajn prodaji i promociji na internetu možete saznati ovde.